搜尋 紮肚
觀塘
8項資訊

好多sisters👦🏻🧒🏼 減肥都會飲過減肥茶, 減水就減得多未必真正減到脂肪!仲要心跳手震無精神,長期作戰,分分鐘體重反彈,得不償失!☝🏻
T美容 / 纖體修身Tea for Trim

纖體 以耳穴貼底小珠粒的按壓來剌激耳廓穴位,控制我們的食慾,飢餓感減少, 促維新陳代謝, 消耗積存脂肪水份, 從而達到纖體效果。 常選穴位有:肺、胃、大腸、小腸、飢點、渴點、脾、腎上腺、內分泌、交感、皮質下及神門等。 神門 非常重要的穴位,養血止痛安神,和胃降逆,清熱解毒,消除疲勞。用於各種戒斷綜合証 ( 禁烟,禦酒,肥胖) 胃 一個與消化有關的穴位。腹部脂肪堆積是由於脹氣或消化不良

Woohuh Studio 提供孕婦攝影服務,為將為人母既大肚媽媽提供專業攝影,記錄媽媽腹大便便,bb在媽媽肚仔內既奇妙階段珍貴既難忘時刻,整個過程於影樓拍攝能給予孕婦一個舒適又有私隱既環境下更能放鬆心情,拍出最佳效果,更不怕日曬雨淋等天氣影嚮上門拍攝亦可。而攝影師有多年拍攝小朋友及孕婦經驗,了解女性想要拍攝心態,捕捉最美一刻, 可讓媽媽拍攝理想照片。
W攝影及影音 / 攝影Woohuh_models

大家好👋,我地係位於觀塘既美容化妝小店 我地設有唔同既服務適合不同客人,😊總有一款幫到你 就算而家心大心細唔知做邊樣好都唔緊要啊~😙 歡迎你隨時Whatsapp我傾下計(65179714~ Jamie), 我好樂意用專業既意見幫你分析下🤓 聽完之後 絕對可自行決定選擇邊一款 唔Hard sell, 單次收費,最緊要我地大家都愉快又開心,自主權絕對在你手中!🎉
j美容 / 植眼睫毛jamielashbeaute

千言萬語……那份珍貴的心意如何表達?讓我們的保鮮花禮,為您摯愛的親人和朋友送上真誠祝福!!
鮮花及禮籃 / 花藝課程悠嫺手作

此貓為我的命根,請暫養人把她交還給我,或有其消息者 請聯絡 蘇小姐 6993 4706 走失地點: 觀塘翠屏南邨翠樂樓 走失時間: 2016年1月13日早上 性別: 女(1歲3個月) 特徵: 上半邊面,頸及後背為黑色,啡黃色,肚中間一處為黑色,肚其餘部分及四腳為雪白色 感激不盡,酬謝!!!
l寵物 / 遺失寵物luckycat
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類