客戶可根據自己的預算來自訂薪金範圍,找到價錢合適的陪月員。免費提供多個合適嘅陪月員任君選擇,務求提供最稱心的陪月服務。現有超過 1,000 位擁有豐富經驗嘅專業陪月員,通過erb僱員再培訓局嘅嚴格訓練及考核,照顧過嘅無數初生嬰兒及坐月媽媽,協助媽媽產後進補,迅速復原。
親子 / 陪月服務agentbong

本人曾幫多名在職父母照顧其小朋友(包括初生雙胞胎),有豐富照顧小朋友的經驗,亦得到眾多父母的稱讚。有意聘請保姆照顧小朋友可隨時與我聯絡。
S親子 / 托兒所Siuting

本人荔枝角海麗邨姨姨. 經驗十年 .也是全職媽咪.有一位4歲的小女孩..都是我一手一腳照顧起居飲食. 現在可以幫附近有需要的街坊托管BB、,不上門。 0-7歲 有需要請聯絡: 史姨姨 95259721 ❤️服務時間:星期一至六9:00-10pm ❤️價錢:時托$70/hr 日托$550(9小時) 全日任選擇 月托
s親子 / 保母sze wing yee kico

本人有十年以上湊bb經驗,已湊多位初生bb和小朋友,需要產後上班的媽媽可Email:{[email protected]} 本人有十年以上湊bb經驗,已湊多位初生bb和小朋友,但不設上門,需要產後上班的媽媽可Email:{[email protected]}
B親子 / 保母Bon Leung

何文田區....幫在職媽媽湊小朋友
m親子 / 保母maner96

本人有兩兒子,分別中及小學,現湊兩個B女,九月回家上幼班,九月起有空接湊新B,有意致電:96488362(黃太)細節待相議,Wahtsapp

本人是全職媽咪.有一個4個月大BB..想兼職幫補下家庭,附近有需要的街坊可以找我托管小朋友,不上門,(視乎情況)包接送。 有需要請聯絡: 阿靜 64395260 ❤️服務時間:星期一至五8am-6pm 星期六9am-4pm 價錢:時托$40/hr 可議 日托$300 包簡單膳食(顧主如有特別要求可提供食物及餐單)
S親子 / 保母Sarahlau

本人是小西灣姨姨,也是全職媽咪,育有兩位小男孩,5歲和2歲幾,都是我一手一腳照顧起居飲食,平時也有幫忙湊家中表親。 現在可以幫附近有需要的街坊接放學 有需要請pm我!
J親子 / 保母Judyee

男女方家生產都可,BB平分,若單數可以給女方多一只,另2000蚊酬謝金
寵物 / 寵物配種發記

本人是家庭主婦,有豐富的湊小孩經驗,喜歡與小朋友相處,家住荔景,有兩個已成長的女兒一起照顧,四對一貼身照顧,有獨立房間給小朋友舒適午睡。 收費:$12000/月(不過夜)
可商議

粉嶺聯和墟湊bb
A親子 / 保母Angel Fung

需上門,幫媽咪一起湊bb, 住北角區優先聘用.
x親子 / 保母xurj

幫在職媽咪湊BB ~住近 ( 將軍澳區~ MTR ~ 寶林站 ) ~ 將軍澳區 住近 寶林站 MTR. 幫在職媽咪湊BB.. 初生BB亦可. 唔過夜.唔上門. 只湊日間. 在我家中湊. 有意請 SEND E.MAIL: [email protected] 再電聯詳談, 謝謝 !!
M親子 / 保母Ms Kung

特色精緻場景,不同主題。 專為約歲半至三歲幼兒設計建造。 影下美好回憶,特別造型更是錦上添花
親子 / 親子攝影Do Mi Sol Art Studio
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類