1. 88DB
  2. 美容
  3. 纖體修身

代餐,食得飽既體重控制產品(用食飯錢健康減肥)

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2011-07-28 刊登者: lauyauting
詳情內容
我介紹的呢個產品, 連大肚婆都可以食到生BB, 坐緊月亦可食, 您仲驚乜 !!
您想勁減肥 ??  無問題, 一個月只須大約 $2000, 就可 "健康地 及 不用捱餓" 幫您減20磅 或 更多, 看您如何配合。
您想慢慢減 ??  無問題, 一個月只須大約 $1500, 就可 "健康地 及 不用捱餓" 幫您減3-5磅都得。
另外呢個產品, 只須作不同配搭的食法, 仲可作 "長期保健" 食用, 這樣會真正改善到體內的營養細胞, 體質自然會更好更健康, 體態會更佳, 皮膚亦自然靚, 唔信 ?? click入去填表, 有專人免費跟進您的需要 Http://fast.slim.9826.biz
相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Beauty/Slimming/ad-4001533/