1. 88DB
  2. 寵物
  3. 寵物美容

狗狗點提供寵物日用品、護理用品、貓狗飼糧、小食等產品

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2013-01-14 刊登者: April
詳情內容

點解叫 "狗狗點"?


o向哩度,我地希望愛狗o既人,帶同狗狗散步時,可以有一個聚腳點,跟其他狗狗碰碰面,傾下計,交流狗狗o既護理、教導同埋扮靚心得,所以叫做 "狗狗點"。


除左傾狗狗o既野,我地亦都會傾貓貓o既野架! 之不過,好少主人會帶貓貓出街架!

另外,"狗狗點?"可以理解為一句問候語,當中包含"問候同關心"既意思。


"關心"係我地o既服務宗旨:無論美容、售賣貨品或提供意見時,我地都會以"關心貓貓狗狗" 為服務既出發點。我地亦都會關心主人,因為,我地覺得入黎狗狗點o既,都會係想為佢地o既貓貓狗狗付出o既好主人,係有負責任感,有愛心o既人,係值得被關心同尊重的!  


狗狗點

哩度有 d 咩?
 

傾下計:
哩度環境舒適,你可以帶埋你o既狗仔狗女o黎行下,停留一陣,同我地或其他狗主傾下計。
買下o野:
你可以o向哩度買到貓貓狗狗o既日用品、 護理用品、貓狗飼糧、小食、健康食品、玩具同精等。


 
扮靚靚:
哩度有專業美容服務,為你o既貓貓狗狗剪靚靚同洗白白。

而負責主理既美容師全都係有資歷、有證書、有愛心、有飼養寵物經驗o既哥哥姐姐,o向幫你既仔仔女女扮靚靚之餘,我地亦會俾到一d 相關既專業意見你,同埋跟你分享心得!


(預約電話:26030098)

狗狗點o向邊度?點黎呀?


地址:新界大圍顯徑上徑口村顯田街73號地下

網址:http://www.dogdotdog.com/



交通工具:

1. 火車 (大圍站) --> 小巴 (803K) 或 巴士 (88K, 46X)
2. 火車 (沙田站) --> 巴士 (88K, 46X)
3. 地鐵 (九龍塘站 B 出口) --> 巴士 (88M)
4. 巴士 (46X, 80, 85B, 87B, 88K, 88M......)
5. 小巴 (803, 804, 803K)
6. 的士 (顯徑顯田街 --> 梁文燕中學 / 專線小巴總站果條街)
7. 手查車黎 (哩度泊車唔成問題架...)

巴士o向邊度落車? 顯田村站
小巴o向邊度落車? 顯田街 (總站或前一站)



   kitten  care

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Pet/Pet-Beauty/ad-5247698/