1. 88DB
  2. 寵物
  3. 會社、組織及團體

尋善心男義工

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2010-05-28 刊登者: yukwan
詳情內容

以 下 是 替 潘 太 上 載 的 文 章 , 請 大 家 幫 忙 轉 貼 .....

請 問 有 冇 男 義 工 可 以 幫 忙 ?!

負 責 搬 運 捕 狗 器 上 山 捉 流 浪 狗 去 絕 肓 再 放 回 ,
因 捕 狗 器 很 重 ( 這 4 呎 , 長 5 呎 , 深 30 吋 左 右 ) , 所 以 需 要 二 至 四 位 大 漢 幫 忙 ,

另 外 還 須 兩 位 資 深 女 義 工 負 責 捉 狗 ,

日 期 , 某 星 期 六 , 日 ( 或 其 中 一 日 )

時 間 , 下 午 三 時 至 不 定 ( 視 乎 捉 狗 情 況 )

地 點 , 沙 田 區 某 座 山 頭 , 附 近 是 燒 烤 場 ( 為 保 護 狗 隻 , 不 在 此 公 開 地 點 )

由 於 自 己 本 身 沒 甚 經 驗 , 也 因 一 個 人 的 力 量 真 的 做 不 了 什 麼 .....

所 須 費 用 開 支 我 會 全 權 負 責 , 只 是 懇 請 大 家 出 力 幫 幫 忙 !!

另 外 有 隻 狗 媽 媽 又 生 下 了 十 隻 狗 BB , 請 問 有 冇 人 願 意 愛 心 領 養 或 暫 養 ?

如 有 善 心 人 可 以 幫 忙 , 請 下 午 四 時 後 聯 絡 9213 6418 潘 太 , 謝 謝 !!!

相 關 文 章

--- 兩 個 月 大 狗 BB 急 尋 領 養 暫 養 --- ( 按 字 可 進 入 )

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
關鍵字
https://88db.com.hk/Pet/Club-Association/ad-2193041/