沒特別要求,孩子只需要保姆接送返放學及需要暫托在保姆家中。因疫情下,孩子只需上半天課堂,所以保姆需提供午餐。家長會於下午至晚上6~7點期間接走孩子。
M親子 / 保母Miss chan

想搵番松鼠囡囡, 只係想幫我個寶貝仔仔留個後, 絕對唔係繁殖商唔會拎去賣的! 如果可以可以先出黎比狗狗見面^^ (我仔仔BB果陣都好CUTE架)

誠託屯門區K1-P.6學生
c親子 / 保母catherine_0326

各位家長們好, 我是謝姨姨, 家位於青衣, 鄰近青衣圖書館 / 青衣公園等公共設施。 現提供幼兒及小童托管服務, 包括長托、短托及暫托, 唯不設上門及過夜托管。 家中有足夠空間可讓小朋友自由活動。 托管活動包括以下各項, 但不限於此: 閱讀、遊戲、唱遊、美勞、小廚師等。 詳情請聯絡 謝姨姨 電話/whatsapp: +852-67613410 (有時未能即時回覆, 敬請原諒! 但我會盡快回覆你的
親子 / 保母謝姨姨

小型迷你松鼠狗囡囡想搵男朋友仔 八個月大 生完一胎即刻絕育 留後 自留 同狗狗主人share baby 💕 有意請send狗狗相同聯絡👇🏻 https://api.whatsapp.com/send?phone=85295436333&text=幫狗狗留後
s寵物 / 寵物配種sueypeach

專業戒指改圈翻新,改款,鑲嵌戒托 戒指改大,戒指改細,戒指電金,訂造戒托 樓上店(西九龍站)預約:59301851 只接受whatsapp預約 下午2至7時,簡單的一個工作天,複雜的視乎情況,whatsapp查詢請send戒指相,謝謝 需度圈的請預約時間,遠區者可順豐過來,詳情請先whatsapp,謝謝 專業金工多年經驗,專改k金=無痕改戒, 專門加工k黃金/玫瑰金/白金,全套加工。
t家居 / 買賣交易toyaart6-max

大家好,我是恩姨,一名本地有愛心,有耐性的EE.有一個3歲多的女兒,現時讀緊幼稚園K1,她是我一手湊大.有責任心,用媽媽的角度照顧每個小朋友,時間可大家慢慢夾,盡量和家長互相遷就,現居屯門區良景邨. 歡迎長期,短期,暫托都可以,另外也提供長期短期和暫托服務,紅曰及學校假期,給幼稚園和小學生,不上門,在我家樓下接送,價錢可商議,有需要請聯絡我,有WHATAPPS 90736268.
y親子 / 保母yanyan@wong

本人是全職媽咪.有一個4個月大BB..想兼職幫補下家庭,附近有需要的街坊可以找我托管小朋友,不上門,(視乎情況)包接送。 有需要請聯絡: 阿靜 64395260 ❤️服務時間:星期一至五8am-6pm 星期六9am-4pm 價錢:時托$40/hr 可議 日托$300 包簡單膳食(顧主如有特別要求可提供食物及餐單)
S親子 / 保母Sarahlau

配件 : 支架 配件 : 大脚托連定位扣(白色)

香港跨境学童托管.全日寄宿.功課辅導.中港学童托补习.幼稚園.小学生.中学生住宿 .双非.单非保姆.照顧小朋友食宿.半日托管.暫托服務
D親子 / 托兒所Daddy Fung 馮爸爸

*誠聘*有經驗保姆姨姨 照顧對象:3個月大BB 工作地點:藍田/觀塘區 到職日期:2022年8月-9月 (長托) 工作時間:星期一至五(約上午8:30至下午7:00)
k親子 / 保母kiki

本人荔枝角海麗邨姨姨. 經驗十年 .也是全職媽咪.有一位4歲的小女孩..都是我一手一腳照顧起居飲食. 現在可以幫附近有需要的街坊托管BB、,不上門。 0-7歲 有需要請聯絡: 史姨姨 95259721 ❤️服務時間:星期一至六9:00-10pm ❤️價錢:時托$70/hr 日托$550(9小時) 全日任選擇 月托
s親子 / 保母sze wing yee kico

招暫托/日托/時薪/日薪保母
S親子 / 保母Shan Tsang

本人為2個孩子的母親,分別8歲及3歲,家住粉嶺花都廣場。可提供日間托兒服務,照顧小朋友的日常飲食及陪同玩樂。因已當全職媽媽多年,清楚對小朋友的需要。能以廣東話及普通話溝通。如有需要,請聯絡我。時托及日托皆可,價錢商議。
S親子 / 保母Shirley Wang

提供全日,半日,長托,暫托
O親子 / 保母Oycyhs

誠徵湊bb ee,上班前送到ee 家暫託。bb歲半大男仔。
k親子 / 保母kko1811

愛心姨姨,多年湊bb經驗,日托或日夜托皆可。
親子 / 保母媬姆姨姨

狗狗&貓貓沖涼/剪剷毛/保姆/訓練諮詢 (剪剷已包沖涼全套: 洗耳, 剷腳底&肚毛. 剪磨甲, 擠肛門腺) (看品種需要包: 拔耳毛, 修腳型/雜毛) 單項可服務也可 星期一至日; 任何時間也可安排 任何地區也可 (本人近沙田區) *****首次試用低至6折*****
b寵物 / 寵物美容bug_jai_jp

唔想獨留寶貝在家…可以搵日托竉物保母服務幫手,特別適合工作很忙既父母
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類