在此刊登
搜尋 喜劇
4項資訊

黃白相間的歐式建築,青嫩翠綠的草地,宛如莎士比亞著名喜劇:仲夏夜之夢的舞台。 整個園區佔地1,500坪,大片的綠地,嬌鮮欲滴花朵,似乎能在某個角落發現小精靈帕克的蹤跡。 位於台東的仲夏綠茵民宿,在民宿主人的巧手佈置下,呈現濃濃的歐式鄉村風。
嗨Fun臺灣 / 民宿臺東民宿

【愛笑歷奇活動】(Learning by Playing )(集合愛笑瑜伽和歷奇輔導活動精髓) 是一種創意的新穎的減壓活動,令人更開心、更愉快,適合不同年齡。 (愛笑歷奇活動)結合了持久及刻意的笑笑、拍打經絡等技巧,通過遊戲體驗使參加者,產生新感受和思維,跳出既有的框框。
運動及健身 / 瑜伽邱先生

【每堂$450 X 8堂】專業專注、目標為本、安全貼心
E運動及健身 / 瑜伽Energy Kingdom

當dad 讀成dead, 當get 讀成*** (英式口語, 話人死蠢), 喺香港一個乍乍帝學兩文三語嘅環境, 真係死老豆都唔得掂. 單一個字如此, 當去到蘭桂芳, 想同個外國人講 得閒咪出嚟吹下水囉 , 都未開口, 就要諗下,出嚟吹水係咪叫 come out blow water . 諗到叫hang out, 就用大家返學年代嘅GOOD MORNING MISS-Y 嘅口吻嚟同人講, DO
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類