專補Maths GCE/IGCSE/IB, 5年補習經驗
j教學進修 / 補習jan_tutor

飲茶你知我知 ……..你是否 飲對茶 ? 飲錯茶 ? 茶是簡單,茶是健康,茶飲養生。 選擇適合你體質的茶飲 據體質的不同、季節的不同以及地域的不同來選用不同的茶葉; 利用各種茶的特性讓人的身體達到平和健康,同時也達到防病與治未病的效果。享受簡單健康的泡茶過程樂趣 ,改變自己心境界,遠離日常生活、工作和學習中的煩惱,達到養生的目的。
教學進修 / 消閒興趣 - 其他課程故鄉茶園 Homeland Tea Garden

一萬六租 兩按 全玻璃展示柜 收銀臺等眾多生財工具

要係開學番前追番唔識既野,今次係一個好好既機會俾你地去急起直追!搵埋幾個FD就可以組隊補習啦!仲要有折!仲唔GOGOGO?
教學進修 / 補習Tutor Circle 尋補

[一蚊雞補習-首堂學費只需俾1蚊雞🐥] *期限:6月23日-6月30日 (7日限定!) *參加人數:50人(得50人可以享有$1雞補習🙋🏻) *活動細則: 1) 喺上述既日子WHATSAPP我地搵補習導師 2) 呢個活動只係適合長補既同學仔 3) 第一堂要係上述既日子其中一日 4) TAG朋友仔不可重覆或曾經TAG過人 5) 私補同小組都適用 *參加方法: 步驟一) 喺呢個POS
教學進修 / 補習Tutor Circle 尋補

IELTS精讀課程 (以目標分數8.5 為藍本) 學生經過外籍老師Monique針對考試marking scheme 訓練, IELTS 總分8.5 ; 入讀神科,或海外升學,IELTS 7.0必備! 課程對象: - 中四、中五、應屆文憑試考生、副學士,準備報考IELTS Exam 作升學 (Academic) 用途 - 特別針對幾類考生要一take 過達到標把分數 - 全卷7分以上報讀英國或其他
s教學進修 / 補習starleague2018

對像: 中一 至 中六 同學 價錢: 據同學的程度, 地點而定, 如 MTR 附近的 StarBuck 或 Pacific Coffee : 中一 至 中五 $200/1.5 hours (最多三位同時上課), $250/1.5 hours (一對一上課)
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類