黑白/彩色素描,木顏色,粉彩,廣告彩,水彩,水溶性粉彩,乾粉彩,塑膠彩,水墨畫/國畫,書法,針筆畫,寫生,漫畫,手工藝,輕黏土,風景山水畫..
消閒及娛樂 / 藝術及手工藝畫芷園 Living Art

高雄旅遊包車、墾丁旅遊包車、大台北旅遊包車、阿里山旅遊包車、清境旅遊包車、台東旅遊包車、花蓮旅遊包車、全省旅遊接送服務。歡迎來電洽詢!

湊回家也可.雙非.24小時都得.可以whatsapp傾.
親子 / 保母黃太

幫在職媽咪湊BB ~住近 ( 將軍澳區~ MTR ~ 寶林站 ) ~ 將軍澳區 住近 寶林站 MTR. 幫在職媽咪湊BB.. 初生BB亦可. 唔過夜.唔上門. 只湊日間. 在我家中湊. 有意請 SEND E.MAIL: [email protected] 再電聯詳談, 謝謝 !!
M親子 / 保母Ms Kung

本人26歲, 家有一個兩歲女兒, 現可幫有需要托人湊小朋友的你照顧小朋友. 但只可湊一個. 長處: 有愛心 懂得照顧小朋友需要 有小朋友倍, 起碼對小朋友心志發展會有好處. 唔上門, 如需要可於地鐡站接小朋友或帶小朋友到我家. 有興趣可電53996592 嚴小姐
親子 / 保母嚴小姐

本店係一對一教學 一路做一路講, 有咩唔明都可以直接問我, 或者我見到你手勢有問題亦可以即時更正, 適合初學、全無美甲經驗或想擁有一技旁身者, 使學員更快更易掌握技術及物料應用基礎, 保證在最短時間可掌握到一定技巧, 學後可以幫自己整還可以幫其他人整, 只需付出少少就可擁有畢生受用的技能~得益的是自己^^ 讀完課程既學生95%成功就業 80%自己開鋪 上堂後有咩唔明都可以打黎問,亦可選擇免費補堂
N美容 / 教學進修Nail's beautiful shop
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類