👄🌭如果要選一種由6歲至80歲客戶都是其核心客群的飲食生意經營類別,小食店會是最合理的答案,長青的熱門本地小食食品類別,再加上由店主設計的獨門小食出品,就成為了眾多小食店生意轉讓東主的成功之道,小食店頂讓提供了以較低成本以『刀仔鋸大樹』策略去增加成功機會的創業策略。
商業 / 生意頂讓香港創業Hong Kong Startup

💵【收購助你初做生意即刻封閉蝕本門】💵零售生意轉讓如藥房藥行頂手、水果店菜檔頂讓、首飾店、母嬰用品店生意買賣、五金店、傢俬店、格仔鋪、批發生意買賣、成人用品店等,經營者可專注每個獨特客群的穩定需求,賺取可觀利潤。
商業 / 生意頂讓香港創業Hong Kong Startup

$4500 起💰 優良血統 樣子甜美可愛 乖巧活潑 真香港自家繁殖🇭🇰 非大陸貓!!! 售後服務 會幫你跟進大小事 唔會走左去🙅🏻‍♀️
w寵物 / 寵物轉讓willxwong123

銀虎紋英短,蝴蝶紋,全藍,藍虎紋英短女,仔​$3500,包打針杜虫,住家繁殖,保證健康,有意直接來電92257779

包滴頸❤️可上門🥰❗️❗️⚠️因為疫情改咗FaceTime ❗️❗️❗️⚠️ 係我到走果日開始計包2星期貓瘟,病毒性腸炎,但要你屋企啲貓冇中過呢兩隻病先包,因為貓瘟啲菌可以係屋企生存半年🙆🏻‍♀️ 有興趣可以睇吓我哋嘅Facebook 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 Ragdoll & British Shorthair Land ☝🏼☝🏼☝
C寵物 / 寵物轉讓Cat_catt

Paragon Wellness 是一個融合心靈健康及健身運動概念的共享工作空間,全層面積約8000呎,場地特設大型多功能活動室,鏡房、靜思室、會議室及化妝間,適合進行各類活動。例如是親子活動場地、身心靈體驗工作坊及桌遊同樂活動等等。

鄰近住宅、學校附近有多間食店 因家人回國內工作現割愛頂讓 資料如下: 1.觀塘近之瑞和街市、後面康寧道 2.地鋪+閣仔約1000尺地鋪+獨立的洗手間+閣仔(可做倉庫+辦公室) 3.頂手費$30萬(全生財用具及、 零食、飲品)***不包煙*** 4.因親戚回內地 5.2024年1月份(可同業主續約) 有意者可信息PM我。

全店共120格可供租用,獨市生意人流廣

歐洲管道批發商,長期供應大牌香水、護膚、美妝產品,穩定、價格優勢,鏈路齊全,香港倉庫,可驗貨自提。
買賣及批發 / 美容香港無限供應鏈有限公司

低糧自家英短貓貓 7月26出世 已打針 活潑痴人唔出爪 可上門睇貓 有興趣可whatsapp
e寵物 / 寵物轉讓evaceva1345

六大業務範疇:牌照申請/轉讓,室内設計, 工程承辦,廚具訂造,傢俬訂造,代辦證書,由1998年成立至今成功為客戶辦理超過5000多宗的工程項目,幫助顧客選址分析、申領牌照、室內設計、工程裝修、監督進度以至到定期檢查維修,都有完善的配套服務。以多元化的有效專業服務,集豐富的知識和經驗,我們必定能滿足客戶的要求。
商業 / 裝修工程東南工程牌照顧問

寵物犬隻所有出售的狗BB及高質素各名種貓都有健康保證期,客人也可選擇打齊三支預防針,再接走貓狗BB回家。有意請於Facebook PM (JOYCE)
J寵物 / 寵物轉讓JOYCE PET SHOP

愛心, 細, 耐心,盡心盡力為你們服務
K親子 / 保母KIR biggar

92894700 超高質忌廉英短 頭大腳粗 手腳粗
B寵物 / 寵物轉讓Billwing
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類