搜尋 過膠機維修
西營盤
4項資訊

我們團隊富多年經驗以及專業知識技術,配合先進的機械設備,採用環保清潔物料致力達到高水平的清潔服務。 本公司服務遍佈全港,以專業服務,合理價錢,承接各類大、小清潔工程。 Email : [email protected] Mobile phone :852-97715730

雨季最怕就係外牆滲漏,其實透過簡單工程就可以完全改善,來看看實際的案例吧!
家居 / 室內設計及裝修欣勝防漏工程有限公司

📱 #iPhone 📱爆mon 唔知點算?😭😭😭出現整又要放低一日咁耐?? 😫😫😫 iPhone專業維修 😄😄即場維修 15-20 搞掂 重有1個月保養(非人為損壞) 宜家只要Like and Share 我呢個Page 我地會送出一張滿版全包保護貼一張。 歡迎查詢其他iPhone零件維修價錢。👍👍👍👍 網址: http://www.letsgofix.com fb:
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類