搜尋 果酸換膚
觀塘
4項資訊

美容護膚療程,米粒痘痘和黑色痘痕​,皮質分泌量很多,出油,暗沈的皮膚,​黑頭過多,皮膚表面有凹陷部位​,背部毛孔角化症(毛囊角化症)治療​ 背部痘痕治療,​改善細紋,整理角質,美容美白,達致護膚效果。

單次收費 原廠正貨韓國Ronas 海藻矽針 (保證沒有其他附加費用) 要預約時間喔!!

微電腦超聲波脈衝清洗方法: 本公司是使用先進微電腦超聲波脈衝清洗儀器清洗。 在水管內注入清潔濟及壓縮空氣,再利用微電腦控制脈衝產生高速螺旋, 超聲波使空氣震動形成超微細氣泡 (空氣刀),在水管中快速來回逆洗, 將水管內的鐵鏽、水藻、水垢,利用空氣刀在管壁內快速切落,同時將大塊的鏽皮震碎 連同水一起排出管外。 清洗後,再在管內注入高濃度天然食用果酸將水管徹底消毒

大家好👋,我地係位於觀塘既美容化妝小店 我地設有唔同既服務適合不同客人,😊總有一款幫到你 就算而家心大心細唔知做邊樣好都唔緊要啊~😙 歡迎你隨時Whatsapp我傾下計(65179714~ Jamie), 我好樂意用專業既意見幫你分析下🤓 聽完之後 絕對可自行決定選擇邊一款 唔Hard sell, 單次收費,最緊要我地大家都愉快又開心,自主權絕對在你手中!🎉
j美容 / 植眼睫毛jamielashbeaute
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類