1. 88DB
  2. 教學進修
  3. 補習

中學經驗私人補習!唔平唔入!!有一堂免費試堂!!入尼睇下啦!讓你maths,econ起死回生,更上一層樓的私人補習!

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2014-02-10 刊登者: syn789
詳情內容

經驗私人補習!!有一堂免費試堂!!讓你maths,econ起死回生,更上一層樓的私補! E-mail 此主題給朋友
希望想補習ge你地睇下呢篇野

!!有一堂免費試堂!!
唯一讓你maths,econ起死回生,更上一層樓的私人補習!
    (中一至中五皆可)

(☆_☆)各位中學生大家好,又考完試喇,覺得成績唔理想?覺得可以再好啲?想拎返個靚靚成績表?當然不能坐以待斃!

本人是2013屆 聖公會林護紀念中學 畢業生,現為港大附屬學院的Engineering 1年級生,對maths,econ充滿熱誠,有大量past paper和以往每form的林護試卷。熟悉多種題型拆解、快速的解題方法,更提供多個專做mc的計數機program!生動不沈悶,不會像上學一樣!

林護中學一向是葵青區首位的band 1英文中學,近乎每年也有10優或9優狀元出爐,實力絕對信得過!加上本人有近1年的成功經驗,把學生的同級排名在1學期內提升超過50名,希望路過看見這post的同學或家長考慮一下本人的私補,比起花在名星補習/錄像補習的錢更划算。

f.4-5的同學有福了^_^!!我會為你們提供for dse 的maths精讀,亦會介紹econ精讀書,讓你輕輕鬆鬆渡過DSE!

本人有近1年替人私補的經驗,科排名是頭十,絕對信得過!平時係屋企有唔識可以whatsapp/打電話尼問我,一定解答到你問題為止!讓你唔合格變成合格,合格的也再上一層樓!

價錢:f.1-f.3$80一小時,f.4-f.5 $110一小時,[可再商議]。有水準,絕對比補習舍更划算!兩科均可以一對一,maths也可以一組人(2-3人),一組人商量題目也會更多元化,可更得心應手。
本人建議每節課至少2小時,才有足夠時間練習不同題型拆解,唔識問到識!

現在明益中學學生!!!為的是讓你們有好的成績!!可以免費試上一堂!試完覺得無用可以唔補!希望大家可以輕輕鬆鬆考好個試!!(≧∇≦)

聯絡電話/whatsapp :
64872318 黎俊賢(男生)
儘管來電詢問或可回覆這電郵〜Thankyou!
 


相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Lesson-Instruction/Tutor/ad-5398822/