1. 88DB
  2. 消閒及娛樂
  3. 遊戲

Nintendo 任天堂 Game and Watch 沖天大火災 Fire 電子遊戲機 Mini Classics (7cm高)

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2008-04-11 刊登者: toyegg
詳情內容



勝出買家:

必須於 1天 (24小時) 內主動電郵給 toyegg8 留下 聯絡電話 及 交收事宜! 否則當不完成交易論及會請在問題裡留下聯絡電話, 當我確認後便可競投!.

交收時間及地點:
星期二 / 四 / 六 晚旺角地鐵站內(可以不出閘) 或者 大角咀新九龍廣場內通行交收, 詳細資料可瀏覽 賣家的自我介紹 , 如以上交收時間及地點都不合適的話, 請考慮選擇郵寄吧! 郵費 已經係運送費用中說明, 請選擇其中一間 (中銀 或 匯豐) 銀行入數.

買家注意事項:
郵寄風險包括 損壞 / 遺失 一概由 買家 負責及承擔. 由於有些貨品只得 1 件如同時在店鋪出售了本人 不會 負責. 拍賣結束後 14天內 必須完成交收 (包括郵寄服務),

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Leisure-Entertainment/Game/ad-464709/