1. 88DB
  2. 家居
  3. 買賣交易

時尚吊扇送貨安裝 - AirComfort 愛舒適吊扇

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2015-07-08 刊登者: AirComfort 愛舒適吊扇
價格資訊
HK$800起
詳情內容

回南天來了,外面煙霧瀰漫,屋內濕淋淋。呢個時候吊扇就係您嘅好幫手,因為佢葉片面積大又長,可以大規模360 度吹哂成個廳每個角落,濕氣霉氣吹走咗,成個廳自然乾爽哂啦!

 

有冇試過炎炎夏日兩匹冷氣開盡都仲熱﹖其中一個原因係冷氣的送風器風力不夠,唔足以將冷風吹到遠D 嘅地方同埋屋企每個角落。點樣可以冷氣較細但成間屋反而涼D﹖裝把吊扇就可以完美咁解決問題喇!

 

當冷氣配合埋吊扇,吊扇就可產生「風凍效應」,推動成個空間嘅空氣流動,將冷氣嘅冷風均勻地輸送到成個廳/房的不同角落。

 

唔單止咁,因為吊扇平均可降低溫度3-6度左右,冷氣就算較細D都同樣咁涼。冷氣每較細1度,就幫您慳到6%電,冷氣運轉次數減少,就可幫冷氣慳返40%電力。而吊扇呢,耗電量約40-120瓦特之間,以8毫子一度(1000瓦特)電計,開足十幾個鐘都唔使1蚊。此消彼長,少數怕長計,冷氣+吊扇方案,一年幫你慳返唔少錢o架。

 

Click 入來我們以下的網站,你將會看到時尚價廉的吊扇產品。愛舒適吊扇,款式時尙,耐用品質好,性價比高,樂意為您締造舒適的家。請致電或whatsapp 5135 1628 查詢。

 
http://www.acceilingfan.com.hk/


https://www.facebook.com/acceilingfan/

 

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Household/Buy-Sell/ad-5439136/