成本: 環境舒適, 地理位置優越, 店舖地段鄰近巴士站/輕鐵站(2分鐘到鋪),亦鄰近停車場,兩層面積總接近1000呎,回本快 一條龍服務, 有一班合作伙伴(化妝師, 攝影師等) 店內有超過1,500套婚紗, 晚裝, 男禮 裝修: 店內已所有生財工具 前衛裝修, 玻璃門, 室內私人廁所, 射燈, 大鏡, 化妝枱, 工作枱, 衣車, 改衣設施, 蒸氣燙斗, 人型公仔, 項鍊首飾等 優勢: 承
d結婚 / 婚紗禮服daisy723

店舖地段鄰近地鐵站(2分鐘到鋪),工商大廈樓上鋪, 靚大堂, 巴士四通八達交通便利, 租金平($14000-),成本底,已有全套生財工具,即頂手,即開業。

店舖地段鄰近地鐵站(2分鐘到鋪),工商大廈樓上鋪, 靚大堂, 巴士四通八達交通便利, 租金平($14000-),成本底,已有全套生財工具,即頂手,即開業。

本公司為香港產子服務公司,現有大量香港九龍酒店式公寓對外出租,所有公寓正對維多利亞海港,豪華會所本酒店除了適合一般的短期來港的家居生活,因配備了電熱板(熨衣板)、洗衣、幹衣機等設施,所以也特別適合於來港待產和做月子的媽媽,為此,我公司還自己購買了專用器具來滿足媽媽的需求.LCD電視及本地,衛星及寬頻電視頻道.VCD/DVD播放組合 獨立電話線及本地免費電話設備齊全廚房,雙爐電熱板.洗衣和幹衣機.

--> * 專人代摺星星 * 情人生日,朋友生日,聖誕節,情人節 一年咁多節日,咁多禮物要送,係咪好煩惱呢? 衣家有專人為你摺星星 而且無論玻璃樽的形狀,同包裝樣式都可以由你話事 只要俾個EMAIL我,話我知你心目中想要效果 一經落實,無論大細多少,3日之內都必定起貨俾你 想送份有心思的禮物俾身邊的人 就唔好再諗啦!即刻聯絡我啦! ~ 價錢霅接囓G你想要的效果而定 ~ 星星方面:可選擇紙摺星星或
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類