英短,英國短毛貓,英短藍色仔仔,英國短毛貓bb, 英短仔仔4個月。Whatsapp: 65787137 我們的貓貓都是本港出世,親手照顧培養,定期杜蟲杜蝨,打針有針卡,餵優質貓乾糧,交收時健健康康。

She is girl ,2 years old.the weight is 3-4kg

找貓女,有意者歡迎whatsapp聯絡94683939(曾小姐),詳情可商量。

大家好啊,我想搵返個老婆仔, 因為在留後同埋陪下我啊嘛~ / 比大家了解我下我先⋯ 🐶我當然係個男仔啦🙊 🐶我11月2係台灣出世既,之後黎左香港遇到媽媽👧🏻👧🏻 🐶我係tiny poodle,依家2kg,比較瘦 🐶我既性格比較細膽,最驚就係bb、單車、一大堆人、大聲等⋯⋯⋯ 🐶我亦都好乖乖嫁,吾會亂吠、吾咬人,所以成日都可以同媽媽偷渡搭巴士地鐵🙊🤐 🐶我最鐘意就係訓覺 簡

一歲大黑色八哥 絕育前配種
B寵物 / 寵物配種Bearbear

異短仔仔1歲,健康活潑粘人,想搵個女朋友俾他,歡迎WhatsApp聯繫互相看照片。

美短男仔 銀虎紋 2歲半 身體健康活潑 找美短老婆 結紮前一次,細節可商討 有意wtsapp 貓女相到98076363
Y寵物 / 寵物配種Yan Cheng

係香港寵物店買,有血統證書

剛起水, 成功配出會比一隻作報酬
c寵物 / 寵物配種catcatmoney

好想為仔仔留後,誠徵女友

健康,貓bb,英短,包針,持牌,售後服務

2022年3月出生,沒絕育
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類