折讓12月大好日酒席 日期﹕19/12/2020(星期六) 時間﹕1200-2330 地點﹕鰂魚涌Clubone 時尚康山 3樓(可擺26圍) 包主題婚宴(琴師、擺設、報置) 另包席前酒會,證婚蛋糕 實收酒水任飲$300/一圍(酒水不用加一) 可包花車及酒店豪華客房一晚 婚宴當天回贈$2000 已付二訂,因為人數超出預算,要換大喲場地 有興趣致電/WhatsApp 95800191
m結婚 / 婚宴酒席matthewnerowong

輪椅的士接送服務,輪椅可直上車廂,點對點接送各區醫院,診所,院舍。預約來電 /whatapp 90807085,

先租後買, 免上會保險租車, Brand New M.Benz Vito 116, Toyota Hiace, 電動私家車等等 **月租8,800起租約期間已包括牌費, 有正式租車保險, 保証實車!! 車款眾多, 未能盡錄, 最短租期由6個月起, 歡迎現金出糧人士, 免上會保險煩惱, 詳情請電51184816楊生

英短女想找男朋友配种!

面罩異短靚仔求偶,想留一隻B自養。

-仔大仔世界 -睇到它每天對著被子..實在難受 -吃K9長大 毛色一級靚
p寵物 / 寵物配種patpatwen

性格溫馴 鐘意痴人的英短仔仔 找英短貓女 希望絕育前可以留後代 69017975

平讓煌府酒席,$6000一圍,全要三圍$5000一圍,可選任何地區,星期一至五可用,星期六,日及公共假期 不能使用,有意PM (需8月前使用)

4歲10個月啡色Toy Poodle仔仔想搵女朋友留下一代 身體健康 強壯 出世至今冇病冇痛 有意請聯絡 60524070(Gary)
g寵物 / 寵物配種gary6365

貴婦狗女-2歲.忌廉色-重4磅內身長11寸- 正起水中.想找细身贵婦仔. 成功後可取回1隻比對方- 随緣.
z寵物 / 寵物配種zoeLau112

1位 – $350/位 2至4位 – $320/位 5位以上 – $300/位 補妝+轉髮型 (2位起) – $200/位
結婚 / 化妝及髮型Albee Wong's Makeup

健康史納莎仔 搵女朋友配種

黑白曼基貓仔想揾女朋友 留種自養
y寵物 / 寵物配種yeungwaiying0426

旨葉花藝學院(IDC)是香港首屈一指的花卉設計學校之一。 IDC 以充滿活力的專業花藝教育團隊,不斷吸引來自本地、中國大陸和亞太地區的眾多學生。課程的目標是以系統和專業的方式教學,並啟發學員們在花藝設計上的創新性。學院更定期舉辦講習班和深入主題研討會。 專業花藝教育團隊給學員們在花藝美學應用的引領也是我們的教育重任之一。

我隻貓1歲1個月,想找女朋友生一胎先做絕育
L寵物 / 寵物配種Lamdan928

3歲布偶尋找配偶,帶CFA證書
寵物 / 寵物配種香港冰麟科技有限公司

囡囡11個月大,剛開始發情,非常非常漂亮可愛! 希望絕育前留後。可付配種費或其中一隻BB(如果有2隻以上),非誠勿擾wp66864486黃小姐。
r寵物 / 寵物配種ritaywwong126

K-florist Design House T: 92388664 FB/IG: kfloristhk 包括花籃,花束、保鮮花、花果藍、小型鮮花佈置、新娘手捧花、襟花等..... 花藝師Irene除了擁有美國花藝師協會的專業花藝師資格,更多次在韓國深造花藝。 主打韓式風格 - 韓式花藝著重格調,乾淨雅致,有種小清新的風格。 - 崇尚自然性,大多以簡單隨意方式為主。 - 注重包裝嘅每一個細節。

6個月大。想幫佢搵女朋友。
y寵物 / 寵物配種yan_pinky
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類