我地歡迎 🎉生日派對🎂 畢業派對👩‍🎓 朋友聚會😏 歡送派對🤗 師生聚會👩‍🏫 公司派對👩‍💼 各種聚會💃 我地場內設有兩個獨立洗手間 地方舒適而且提供各種娛樂🎮🕹️🏓🎲 又唔洗同其他人逼黎逼去🤘🤙👍 岩曬約埋朋友仔一齊上黎玩💃 我地亦設有麻雀房可獨立出租🀄 場內會免費提供各式紙包飲品,汽水(不含酒精)🍹🍷 (客人也可以安需要自行攜帶酒水)
x消閒及娛樂 / 派對場地xanadupartyroom

場系出租面積1500尺以及2300尺,可容納多至100-120人 歡迎場地租用及課室出租,場地適合任何教學課程,興趣班,講座,會議,培訓,研討會,工作坊,商業訓練,小組教學,Playgroup 距離荔枝角港鐵站出口三分鐘,交通方便。

我們相信每個年齡層都有屬於自己的「瘋狂」! Crazy Moment 讓每位顧客可以在舒適的空間,共同創作專屬自己AGE 的「瘋狂時刻」! We Are Crazy To Chase Our Lives!! 我們鄰近各個港鐵站,以及多條港九新界巴士路線途經,交通方便。場地設有兩個派對空間,可供獨立或打通使用。場內提供多種桌上游戲及電玩,適合舉辦各類型大小宴會派對、麻雀局、飛鏢聚會、租場拍攝、興趣

Facebook search: party place hk. *Party Place致力為大家提供一個優質o既派對場地,我地會一站式幫你籌備不同主題o既派對聚會。朋友無事常相見,開party同一大班朋友歡聚快樂時光又邊洗咁多理由,即刻上黎玩餐懵!

為香港食肆提供餐牌設計、餐枱紙設計、外賣紙設計、傳單設計、食物攝影及印刷服務。
R設計 / 平面設計Red Dining Products3

55@1盒 105@2盒 200@4盒(1個療程)
美容 / 纖體修身🌸YuEmi🌸
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類