Unicare 360 明白每個人都想得到最好的醫療服務,所以我們的宗旨是希望在我們所擁有的醫護人才資源下,提供盡善盡美的服務,讓社會各界都可以以合理價格享受到專業的醫護照顧。同時,Unicare 360 與院舍一直保持緊密的聯繫,了解並遵從醫院嚴格的醫療規定,符合醫院要求安排適合的醫護人才,協助醫院減低人手不足的壓力,為病人提供更妥善的服務。
U長者 / 長者護理UniCare360

八成新 電動護理復康床連床褥 HKD2,500 尺寸: 總長78吋x總闊38吋 (内長74吋x内闊34吋) 八成新 便椅,推老人家洗澡用 HKD350

全新電動床, 9月購於真X美, 連氣墊床褥, 升降餐桌, 原價$17,935, 現售1萬, 自取.

9成新OTO 電動按摩椅,方便易用,保養良好,因香港地方淺窄,寧願割愛出讓。

保用:1年床架、電機及控制器保用 (本年3月購買,有單據)

遺失Iphone xs max 日期: 17-12-2018 時間: 2:00-2:30 途經地點: 尚德= 油麻地碧街 坐輪椅的士到唔記得左拎 2:30打返電話 3點左右熄左.. 求下你比返我喇 我草左好耐錢先買到 仲要係因為生日先買返部 原本個部已經用唔到 我已經無錢再買過部新機 只係可以買一部200$嘅打出打入機

長者輔助步行器/車 九成新,只係用左幾次,有意請聯絡 有單有收據(原價1350)

佔地 1,000 平方呎,舞台座位能容納50人,適合舉辦中小型表演及講座。從九龍灣地鐵站只需步行七分鐘便能到達,交通便利,而且地方寬敞,

雀巢健源素營養奶 Isosource 1.5 Cal 237ml 有效期:17/01/2018 237毫升 1.5 大 卡 / 毫 升 高 能 量、高 蛋 白 質、含 纖 維 素 管 飼 配 方 原價 $28 一盒 現售$12 一盒,共21盒

全部99%新,未用過. 兩用椅 (HK$800.00). 全部自已取貨, 在觀塘區,有電梯到.

二手高背椅90%新

全部係淘寶購買,可從圖片上直接去店鋪查看產品所有詳情。 連運費到香港,一共五千多人民幣,現在半價出售。

手提式氧氣機,平價轉讓,運作完全正常,8成半新,只出街10數次,有單據有証書有保養,葵涌自取,希望幫到有需要人士

本人在香港從事美容,按摩,經酪疼痛治療10以上,在淋巴排毒,瘦身理療,康復保健 肩頸博腰及坐骨神經有獨特療法經驗
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類