在此刊登
搜尋 打手
4項資訊

治傷之道「重在理筋」,外傷治療「首重氣血」。跌打在治療損傷時最直接的治療方法是運用各種手法,使營衛氣血循行通暢,偏盛或偏衰得以平衡,打開瘀滯的氣血,使之暢通,則瘀腫疼痛自消。 理筋整復,滑利關節是跌打手法的另一個作用原理。當關節受損,累及氣血,可引致脈絡損傷,氣滯血瘀,以腫為痛,影響肢體關節的活動。手法作用於損傷局部,可以促進氣血運行,消腫袪瘀,理氣止痛。整復手法可以通過力學的直接作用來糾正筋出。
健康及醫療 / 脊椎按摩療法宏康醫道綜合中心

「抵用!」 想搵一啲好嘅網上市場推廣服務,但資源又好有限,點算好? 我地100er提供一個以港幣$100為基準嘅微服務平台 只要你拎一張「紅衫魚」出黎,所有網上市場推廣 類嘅微服務都只需港幣$100!啱哂中小企、Startup或者Freelancer嘅你,有興趣就上黎睇下啦!
商業 / 市場策劃hk2_100er

洗紋身專門店(國際認可ITEC四級光學治療師處理)全球首部獲FDA應可激光機.保證安全可靠(洗紋身。洗眉。祛斑)紋繡半永久進修課程💌💌星級導師開運眉/飄眉/霧眉/霧飄眉/水晶唇/髪際線/美瞳眼線/修眉/半永久紋繡課程/美瞳線/內眼線/紋眉/繡眉/眉眼唇/美容課程/美甲課程/美甲/美容學校/柔眉/氧氣眉/粉霧眉/魔力黑睫/紋眼線/紋乳暈/髮線/植髮/嘟嘟唇課程
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類