在此刊登
搜尋 手鏈
209項資訊

舒服包腳,潮流係自己帶出來,廠出貨一般比門市早一季,早人一步著咪叫Adorer(領導者) 

有三至四格, 有意請至電59319095許小姐

放全新Adidas Ultra Boost Oreo 3.0 size US 9/Uk 8.5/42.66 每對$1450 size US 9.5/Uk 9/43.33 每對$1400 外國網站購買,有單,100% 正貨 面交地點:Wong tai sin mtr station/慈雲山中心 ***只限現金交收(cash only)*** e-mail: [email protected]

3D WOOD TIE設計可將領結各部分透過不同造型與木頭色彩來混搭,主要詮釋多元、多面、多彩的重組,跳脫領結的類型侷限,形容許多人的內心想法,「我不一定要接受一個既定的標準法則、反而希望跳脫單一規範來自由發揮」的心理,享受在一成不變的生活當中,混合出無限的創意元素,創造出嶄新的風格,也是我們創作的熱情熾燃。

因店鋪結業 急售大量飾物。大部份飾物都有牌子(不是雜牌)。

閃爍美麗 .........手鍊 + 頸鍊 120元一套 ***************手鍊 60元 一條

925銀訂製首飾,可訂製名字或平面圖案, 快啲來訂製獨一無二屬於自己的首飾。或者訂來送比人都非常合適。

Swarovski吊飾手錬新登場啦! 好多款式隨便揀, 大家仲可以揀自己鍾意嘅吊飾同顏色自由配撘. 係時候準備聖誕禮物啦! 快D嚟FB "Own design Pendant" 睇吓啦! 仲有好多其他飾物可以選擇. 有意請PM or Wechat 66893036

驚喜大減價,大量各款皮革及皮革 DIY 工具(菱斬,磨緣器,邊線器, 木槌, 銀筆, CMC, 蠟線, 拉鍊, 各類鈕扣, 各色染料等等) 半價發售

尼泊爾出產優質羊毛製品,每年近冬天吸引不少客人代購,是一大商機,店主現誠邀批發合作夥伴。
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類