照顧2歲或以上,日托或半日,可教授英語及以英語作日常溝通
親子 / 保母蕭太

本人有豐富的幼兒教育經驗,持有幼兒教育學位,暫托/長托皆可,托管期間會安排多元化活動,例如閱讀丶思維訓練丶創意遊戲、小肌肉訓練等等。
e親子 / 保母elainewong

鄰近南昌地鐵站,家庭企理。曾日托8位由7個月至7歲小朋友,家有滑梯供小朋友放電。不同玩具或書籍供小朋友學習。有愛心及耐性,不煙不洒,家人支持凑小朋友。已完成2針疫苖。
N親子 / 保母Ng Choi Ping

本人是全職媽咪.有一個4個月大BB..想兼職幫補下家庭,附近有需要的街坊可以找我托管小朋友,不上門,(視乎情況)包接送。 有需要請聯絡: 阿靜 64395260 ❤️服務時間:星期一至五8am-6pm 星期六9am-4pm 價錢:時托$40/hr 可議 日托$300 包簡單膳食(顧主如有特別要求可提供食物及餐單)
S親子 / 保母Sarahlau

愛心保姆 (荃灣區) 荃灣區愛心保母, 多年託兒經驗, 私人屋苑海景大單位, 保安嚴密,環境寧靜舒適, 細心照顧,爸爸媽媽安心。 提供 半日 / 全日 托兒服務, 可照顧 幼兒 / 學童, 包膳食和學業指導。 有意請電 67771191 張太
l親子 / 保母lkwidy

本人是全職媽媽,可以照顧托管兒童,有興趣可email 本人查詢
Y親子 / 保母YY yim

本人住香港新界天水圍天富苑,有超過十二年凑初生BB及小朋友經驗褓姆, 從事過幼稚園工作,曾上過陪月課程,急救課程,託兒課程, 由2005年開始已投身私人褓姆直至到宜家~ 在十二年内已幫助不小少家庭,深受家長信任,也減少他們因冇人照顧仔仔囡囡嘅心理壓力, 本人性格開朗,誠實可靠,有愛心 耐性 有責任 有交帶 有時間顴念,無偏心 對每個小朋友都一視同仁 盡心盡力 做到最好 本人冇不良嗜好 冇養寵物
親子 / 保母黃太(清姨)

提供托兒服務(0—7歲)
親子 / 保母木地板師傅 愛心保姆EE

提供托兒服務(0—7歲)
親子 / 保母專業木地板師傅黃先生及愛心保姆姨姨黃太

你的信心之選,放心又安心
T親子 / 保母Toby

提供托兒/保姆照顧4歲或以上小朋友
親子 / 保母蕭太

提供全日,半日,長托,暫托
O親子 / 保母Oycyhs

提供托兒/保姆照顧4歲或以上小朋友
親子 / 保母蕭太

保母湊BB 褓姆/保母/托兒/湊BB/照顧嬰兒
S親子 / 保母Sophia
  • 顯示更多
篩選 ×
地區
按分類