下星期係阿媽生日,聽日係好朋友生日,女朋友話生日想要靚蛋糕,做做下assignment隔離個個話好大壓力要食甜品解壓......相信大家都遇過唔少以上既情況。平時無留意開邊間蛋糕店或者cafe高質既話,突然要個蛋糕就要瘋狂search唔同舖頭既蛋糕款式同價錢,最後趕唔切就唯有死死氣咁去附近既聖安娜或者A1-Bakery買。買黎買去都係廣告個幾款,食都食到厭啦。有啲人可能會放工去Lady M 買佢地
M飲食 / 香港餐廳Marychansiushan

商務禮品網是一家提供訂製化禮品服務的專業紀念品製作公司。依託對各類原材料生產和加工的工程知識及創意人才團隊,公司業務能涵蓋禮品及紀念品訂製化產業的大部分領域,以品質一流、創意新穎、性價比高贏得用戶青睞。本公司能因應客戶特別要求,提供多方位的禮品訂製服務:涵蓋嘉賓禮品、廣告禮品、企業宣傳禮品、宣傳促銷贈品、學校紀念品、週年活動紀念品等。公司客戶能享受到禮品網團隊提供的各種禮品及紀念品製作服務。

-小朋友以家停學,,係屋企悶到發毛☹ -比YouTube佢地睇又驚吾知佢學到咩 -以家又吾敢比佢地出去學興趣班 -甘以下既學習組合就岩晒你啦!!!!

檸檬樹創作教室是一個創意、通識和畫畫並重嘅畫室。目標係回到興趣班的根本,學生為本,以輕鬆快樂的節奏令學生重新認識世界,並且練習掌握各種畫畫技巧。 課程是小班教學形式,畫室分別係尖沙咀和大埔。歡迎以電話,Whatsapp及電郵查詢。

Art Balloon Centre(創意氣球藝術中心) 設有氣球興趣班及氣球藝術專業課程,提供扭氣球親子班、扭氣球成人興趣班、學校興趣小組課程(短期或長期)、即場扭氣球服務、婚禮佈置、學校禮堂佈置、百日宴佈置、生日會佈置。
表演藝術 / 節目及活動Art Balloon Centre

創造一個獨一無二的派對,氣球佈置的背景可以為你實現.說出你的想法,我們會盡力創作你的夢想派對,如需查詢以下氣球造型價錢及資料,請致電: 62925160 查詢

仲諗緊送咩禮物比親朋好友?想獨一無二,全人手製作,有紀念性,配合你既諗法去製作,而又可修改的話,咁就快d黎訂製喇!只要提供圖片就可以製作獨特既Q版個性化畢業,結婚,紀律部隊,自家設計的公仔

從入門都造型氣球手藝, 輕鬆學會扭氣球

💥很多家長在做的是「認」字,我希望學生「識」 字,我把「識」字分為「認」、「讀」、「寫」、「解」、「用」五個階段。 💥網上有不少的幼兒認字影片,那些小孩快速地認出閃卡的字,做到的只是「認」、「讀」,沒有「解」及「用」,未談得上「識」字。
教學進修 / 幼兒教育中文教學

經營範圍: 氦氣樽租用(Balloon Gas)以及派對氣球佈置; 9-24吋鋁膜氣球絲印(Balloon ad)或10-12吋乳膠氣球絲印(Advertising Balloon Printing) Balloon AD./ Silk Printing 9-24inch Foil Balloon Printing / 10-12inch Latex Balloon Printing

提供一站式派對安排:生日會場地佈置,氣球佈置,小丑扭波,魔術表演,雜耍表演,高蹺,生日會主持,身體彩繪,充氣彈床,食物到會,生日蛋糕.
B表演藝術 / 活動管理Be Fun Party

gel甲款式,指甲畫花,雕花,延長,荃灣大河道地皇廣場 2 樓 245 鋪,gel甲明碼實價 單次收費。
V美容 / 美甲VenusExpectis

本教室除一般學科學習,亦積極推廣全人教育,希望提升學生的素質。本教室提供面試班、個人面試指導、看笑話學英語、繪畫、摺紙創作、書法、普通話、日語等課程。

教授扭波扭氣球技巧,提供扭氣球班,基本扭氣球課程,進階及各類型氣球佈置 ,百日宴,生日會,婚禮及私人派對等
親子 / 生日會及百日宴男兒當入樽

完整而有系統的教材,以動畫輔助教學,定期評估學生水平
教學進修 / 幼兒教育小學 中學 功課輔導

為個人/企業量身訂造IP 吉祥物 (如:會計妹/初音) 新模式虛擬代言人推廣銷售方案
G設計 / 平面設計GIZ.photoscript
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類