搜尋 law firm
中環
28項資訊

Oldham, Li & Nie is a highly successful mid-sized law firm, whose commitment is to professional excellence and to tailoring its legal services to the needs of both corporate and private clients.
o商業 / 法律事務oldhamlinie

盈大會計師事務所 - 成立於 二零零九年, 誠為中小企及創業人士提供一站式專業服務, 包括會計、核數審計、公司秘書、公司注冊、離岸公司注冊、公司報稅、虛擬辦公室等,我們有各種計劃, 以方便配合不同個別客戶的需要,而客戶亦可以單次收費方式享用不同的服務。我們讓客戶更能集中於發展自身公司業務、增加公司的盈收。

我們有超過十年以上經驗、信譽良好、服務優質專業,提供免費法律諮詢給工傷及交適意外事主,協助有法律需要的受害人尋找法律援助。我們會為你了解各個細節,評估索償機會,透過專業服務,為你爭取合理的權益。是否選擇聘用律師,完全屬你的個人選擇,由你決定,不需要作任何保證。
H商業 / 法律事務HK Claim 100 Thomas

JC Corporate provides company set up and company registration in Malaysia, Hong Kong, and other ASEAN countries, specializing in business strategy and company secretary services. Starting a Business K
J商業 / 法律事務JC Corporate

建國事務所是一所為解決家庭和民事糾紛而設立的顧問公司。我們憑藉以為客人為先,為申請人提供優質的離婚、破產和遺囑處理服務而自豪。即使是再複雜的家庭糾紛,我們承諾會竭盡所能,不懼市場的變遷、傳統框架的限制,為您提供最優質的解決方案。
t商業 / 法律事務thekingdomlegal

Kerry 補習老師為高中學生補習IELTS,IB/GCE(A-levels) Economics, History, Government & Politics,或UCAS及Oxbridge Application (申請升讀英國大學)。

Our aim is to give all the cases we take on our closest personal attention, and deal with them thoroughly, expeditiously and as cost-effectively as possible for you.

Corporate Investigations Consultancy operating in Hong Kong (headquarters), Macau, China, and the Asia Pacific Region.
S商業 / 顧問Suzzess

Mandeville & Associates Ltd.

Has someone hacked your Yahoo account? Are you not able to send the emails by yourself from your account? If your answer is affirmative, then you just need to opt for a right IT firm to obtain the aff

我們致力為客戶提供優質、及時而且費用合理的法律服務,客戶可時刻放心,我們會為他們爭取最大的權益和保障。
商業 / 法律事務黃潘陳羅律師行

色粉測試、紅外線儀器測試、濕度計測試、試紙測試
商業 / 法律事務捷利行測量師有限公司

致力為本地及國際社區人士服務,以解決各種衝突或糾紛;此外,本中心亦致力推廣調解成為一門普及的學問,舉辦各種初級及高級的調解課程,並提供適合一般大眾和專業團體的調解訓練,以期將調解應用在個人成長及處理人際關係上。
商業 / 法律事務香港調解顧問中心

本行的服務對象廣及各行各業,服務範圍包括:婚姻監禮人、房地產、公司服務、知識產權、稅務、信託及遺產承辦等
M商業 / 法律事務Ms Lo Sandy

我們的專業隊伍不斷為本地及海外的客戶提供多元化的法律服務,本所的主要服務範疇包括中國公證,外國公證,寡佬證 身份證明,訴訟,雇傭索賠 傷亡索償,破產,法國全年顧問,成立公司 等
商業 / 法律事務譚子玲律師行

本所由多位富有經驗之律師及其他內務職員組成。所有文件由專業律師親自草擬及解答。提供之法律服務包括:商業服務、破產、遺產承辦、法庭保釋 、業主法團顧問、樓宇買賣 / 按揭等
商業 / 法律事務 歐國義陳建民律師行
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類