在此刊登
搜尋 Zoo
5項資訊

動物園 MINI ZOO位於油尖旺區的寵物店九龍旺角通菜街148號 1樓

Digitalzoo 專為品牌提升數碼方案成效,務求助客戶達到目標,致力於提供創意、創新及訂製的營銷解決方案,為我們的客戶帶來切實的價值和ROI。

自家後代。純種英國短毛貓BB。 🐈 ⬛🐈 ⬛🐈 ⬛🐈 ⬛2021年9月14日出世 大頭圓臉,手腳粗大 活潑好動,痴身,愛玩🥰🥰 已介奶開始食乾糧同去貓沙拉巴巴💩 貓bb與父母同住,如需要⤵️ 可上門見父母。九龍區優先🏞 英短仔$8300/隻。囡$7800/隻 包打第一針💉加蠹蟲💊。有針卡 ⚠️如要再打第二針+$500⚠️ 方便的話可親自過嚟睇貓。 有興趣做剷💩官既就 wts:
I寵物 / 寵物轉讓Ivor lee

Comma Party最適合用作BB Party場地,特色拍攝場地,Cooking Party場地等,廿多款不同特色主題場景派對場地,岩一班朋友影相聚會玩遊戲開Party!
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類