搜尋 錄音稿
葵興
4項資訊

職業樂師, 現正招生, 自設音樂教室授課, 適合各類結他(電、木、古典), 低音結他, 鋼琴, 鼓, 唱歌伴奏 及 樂理. Full-time professional musician is intaking students, offering courses on guitar(acoustic/classical/electric), bass, piano and drums.
音樂 / 教學進修Mr.Tong - 全職音樂人/樂器老師

~想求婚, 但係唔想得隻介子同花咁簡單? ~您有說話想同你最愛的人, 係特別有意義的日子講, 但又想花點心思? ~女朋友生日唔想再送花咁普通? 想送一份全球獨一無二的禮物給她? ~想多謝男朋友的愛但又難講出口? 有首歌的歌詞能夠表達您的心聲? ~想多謝人但係唔想太直接?
J音樂 / Band房及錄音室JuliAntiPhase Studio
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類