7項資訊

下星期係阿媽生日,聽日係好朋友生日,女朋友話生日想要靚蛋糕,做做下assignment隔離個個話好大壓力要食甜品解壓......相信大家都遇過唔少以上既情況。平時無留意開邊間蛋糕店或者cafe高質既話,突然要個蛋糕就要瘋狂search唔同舖頭既蛋糕款式同價錢,最後趕唔切就唯有死死氣咁去附近既聖安娜或者A1-Bakery買。買黎買去都係廣告個幾款,食都食到厭啦。有啲人可能會放工去Lady M 買佢地
M飲食 / 香港餐廳Marychansiushan

諗緊驗窗邊間好?聯絡我哋興泰驗窗師傅啦!興泰驗窗公司由政府認可之合資格人士組成,提供一站式屋宇署及房屋署指明的強制驗窗服務,價錢合理,收費童叟無欺。由鋁窗檢驗程序到鋁窗維修工程,均由公司的合資格人士及註冊承建商全面負責,絕無外判工作。客戶只須致電服務熱線(電話:9543 4545),或填妥網站上的驗窗查詢表格,便能馬上預約驗窗及鋁窗維修的工作。

EC Shop City 成立於 2006 年,是一間能提供一站式 I.T. 服務的機構,從網頁設計,網上商店,網店設計,網頁寄存至網上廣告一應俱備。機構的成立為中小企的營商策略定下新的方向,我們願意用我們專業的知識及頂尖的技術,成為您的夥伴,一起締造雙贏。
E設計 / 網頁設計EC Advertising

Chilli Marketing 專門為客戶提供一站式的專業 推廣 及 公關 活動服務,如 店內推廣、商場或室外 公關 活動、會議或研討會、商務宴會、新聞 發佈會 及 網上推廣等 。您的 marketing budget 必定用得其所,讓 推廣 及 公關 活動擁有更勝人一籌的成效。
C商業 / 市場策劃Chilli Marketing Ltd.

專業教授 全職導師 曾獲多項大型比賽奬項. (YAMAHA Asian Beat 2014 Acoustic 香港區選拔賽 - 冠軍, Play It Loud 元屯區青少年原創音樂比賽 - 最佳鼓手)
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類