搜尋 生果籃
尖沙咀
10項資訊

位於 尖沙咀區 香港花藝軒花店, 有超過15年的豐富插花經驗師傅主理。

提供帛事花籃、金莎花束、情人節花束、中秋節果籃、印度新年果籃、聖誕節禮物籃、網上訂購服務、準時的送花服務。
鮮花及禮籃 / 帛事鮮花一心花藝禮品設計

Van Gogh Senses experience store 梵高藝術體驗旗艦店

我們提供各式鮮花,如玫瑰、百合、太陽花、康乃馨和向日葵。及各式開張花籃,情人節花束,畢業花等。
鮮花及禮籃 / 花店花華網

市面上脫毛做到成行成市,究竟點揀好呢!?唔小心join錯脫毛公司,小則哂錢哂時間,重則灼傷皮膚,我最近做咗小小research,可以share俾大家知,join激光脫毛除咗價錢之外要留意嘅三大點! TIP 1: 脫毛一定係做激光 唔好做彩光 激光 彩光 激光vs彩光:激光打出來嘅光線集中,能夠深入皮膚毛囊底層,針對毛囊黑色素,令毛毛永不超生。市面上有3種大部份美容院採用嘅激光波長,包括

我們是全港首間提供月費計劃的公關及市場推廣公司,以一條龍服務的優勢,助客戶節省推廣成本,同時增加項目執行效率。 我們是媒體推廣的專家,於娛樂界的人脈廣闊,有助客戶策略性增加媒體曝光。憑著對明星推廣的觸覺敏銳,從代言人合作到活動推廣

針對不同膚質,配合不同草本植物,有效調理各重皮膚狀況,尤其敏感/濕疹肌膚,孕婦及嬰幼兒均適用。選用優質Olitalia 初榨橄欖油做主要原材料, 及保留手工皂最珍貴的甘油成份, 兩樣同樣是令我們皮膚保濕鎖水的重要元素, 所以用完愛草皂有別一般肥皂/皂液,乾淨而不乾澀。
美容 / 面部及皮膚護理Million Collections Global Ltd.

上門維修打印機 ,多合一機及掃瞄器服務。範圍覆蓋整個香港、九龍及新界區,如另加零件或更換等,必先報價。 所有價格均歡迎查詢 66914725。 維 修 Laserjet printer ,colorlaserjet printer,上紙不順,打印黑線,打 印 效 果 不 理 想 問 題.
商業 / 文儀及精品打印店

皇妃 Queen BBQ Bar 地址: 尖沙咀金馬倫道26-28號金壘商業大廈4樓 (近加拿芬道, 東方錶行側) 營業時間: 星期一至六: 7:00p.m.-5:00a.m. 查詢/預約電話: Pinky 66289394 / Leo 69222288 交通:乘港鐵至尖沙咀站 B2出口,步行約5分鐘 備註:鄰近加拿芬廣場設停車場 價錢: 星期一至四,男士 $300 ,女士 $250 ;
Q消閒及娛樂 / 好去處Queen BBQ Bar
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類