搜尋 有機食物
鰂魚涌
8項資訊

品火鍋主打嘅系無菜單料理,由師傅每天決定食物新鮮程度再安排畀人客,份量足夠並且可以無限次Refill 海鮮盤方面,內里有 帝王蟹 ,天使紅蝦 ,刺身,魚片 ,活跳蝦 帝王蟹系絕對嘅主角,蟹肉味道夠新鮮,如果擔心怎樣煮和拆蟹谷,店員都系會主動幫忙嘅 肉類方面,沙朗牛雪花紋路超美,牛小排份量十足!食起嚟牛味濃郁!而且很有噍勁入口鮮甜! 以及還有許多其他美味新鮮食材~ 全部都系可以唔停再點嘅.

👄🌭如果要選一種由6歲至80歲客戶都是其核心客群的飲食生意經營類別,小食店會是最合理的答案,長青的熱門本地小食食品類別,再加上由店主設計的獨門小食出品,就成為了眾多小食店生意轉讓東主的成功之道,小食店頂讓提供了以較低成本以『刀仔鋸大樹』策略去增加成功機會的創業策略。
商業 / 生意頂讓香港創業Hong Kong Startup

原價$8300 (有單) - @@現售$3800 99.9%新 , 未用過, 尺寸 (cm): FUNK-0040:長 179 x 闊 84 x 高 15

太古鹽水雞專門店頂讓,免佣金,超筍價$200000頂讓 鋪位大約100呎 / 租$40,000-50,000 / 位於太古城中心,近地鐵站,附近多寫字樓 / 鹽水雞專門店 免費提供供應商資料及食物配方/合小本經營及創業人士
A商業 / 生意頂讓AnnaTang

130" X 172"=155呎, 樓底超高, 公用地方可彈性處理

由Mia Cucina (Kitchens by Towngas) 及archiparti舉辦的「築」動廚房 2016設計大賽現正接受報名,無論你是專業設計師、創意無限但缺乏實踐經驗的設計系學生或煮食能手,只要你對廚房空間的設計構思提出創新、出色及有性格的設計,就能獲得由Mia Cucina送出價值一萬港幣的現金券,勝出者更有機會拿走總值超過十四萬八千港幣的獎品!
a設計 / 室內設計archiparti

天然, 純手工, 無防腐劑/色素, 營養均衡, 多年照顧寵物經驗.
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類