Beauty Pet Care寵物保姆,除了上門褓姆及美容服務外,現已將服務增添致門市寵物酒店寄宿、日托用品零售、蛋糕訂製、節日主題糕點。

深圳羅湖睇牙特惠,高級種牙一顆只需4000~6000人民幣。普惠医疗服务,实实在在治牙。
健康及醫療 / 醫療護理深圳羅湖牙科醫院

提供不同方面的獸醫服務如下: 診症服務 (包括爬蟲動物 – 龜, 蜥蝪, 刺蝟, 蛇, 倉鼠等等),防疫針注射等.
寵物 / 獸醫順心動物診所

易度空間是一所由專業動物管理人員而開辦的寵物酒店。

本人住太平邨,家🈶️一男宝5岁,现接2岁以上小朋友日间托管服务,有耐心爱干净,注重小朋友健康饮食
A親子 / 保母Annie

唔想獨留寶貝在家…可以搵日托竉物保母服務幫手,特別適合工作很忙既父母

本人曾於社區中心做活動助理3年,現為2位小朋友既媽咪,因此明白亦清楚了解照顧幼兒及小朋友需要非常多既耐性、細心以及清潔對佢地既重要,故有足夠經驗照顧2至10歲幼兒及小朋友。 可提供半日 / 全日 和 日托 / 月託 服務, 可照顧幼兒 / 學童, 可備有營膳食及指導功課。 已接種疫苗,及需要提我供膳食俾小朋友既爸爸媽咪一定要話我知小朋友有無食物敏感等資料。
Y親子 / 保母Yanice

各位媽媽,大家好! 🫶🏻屯門區托兒姐姐 本人與另一位合作夥伴曾是幼稚園老師教師持有言語及聽覺科學學位,兩位導師均有與小朋友相處及教授小朋友的經驗。導師居住屯門區,沒有不良嗜好。環境乾淨,地方寛闊,嬰幼兒用品設備齊全! 現歡迎幼兒暫托,日托或月托等,特別情況可PM查詢詳談!

提供 半日 / 全日 和 日托 / 月託 服務
A親子 / 保母Abili

日托,全托,接送放學,長沙灣, 北角,沙田。各區陪月。欲知詳情請電 93200094/ 94581550
親子 / 陪月服務陽光宣傳

愛心姨姨,多年湊bb經驗,日托或日夜托皆可。
親子 / 保母媬姆姨姨

托管私人兒童,本人有豐富的托兒經驗,可短托 日托 暫托 長托等 暫托$35/時,坐底4個鍾(假期每小時加10元) 日托8時6000元/月,過夜9000元/月,服務內容包括:起居飲食.膳食.茶點等,歡迎家長致電97627923清姐查詢
親子 / 保母珍姨

鄰近南昌地鐵站,家庭企理。曾日托8位由7個月至7歲小朋友,家有滑梯供小朋友放電。不同玩具或書籍供小朋友學習。有愛心及耐性,不煙不洒,家人支持凑小朋友。已完成2針疫苖。
N親子 / 保母Ng Choi Ping

有多年接送小朋友經驗, 可包車包月包鐘, 也可代接送上學放學, 更有*碩士畢業生補習服務*提供給各家長, 如有需要可提供日托服務, 另有提供代煮/料理包服務, 泰/菲/中/西, 更有寵物鮮食/凍乾小食/帶狗 等等.... 詳情請PM留電話查詢 , 你想您做, 滿足您一切要求 !

我们是寄宿家庭,具专业保姆及丰富教学经验的导师为中港学童提供寄宿、学科知识教授、课馀活动等服务
H親子 / 保母Homestayhk

本人為2個孩子的母親,分別8歲及3歲,家住粉嶺花都廣場。可提供日間托兒服務,照顧小朋友的日常飲食及陪同玩樂。因已當全職媽媽多年,清楚對小朋友的需要。能以廣東話及普通話溝通。如有需要,請聯絡我。時托及日托皆可,價錢商議。
S親子 / 保母Shirley Wang
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類