搜尋 拆凍櫃
其他新界地區
6項資訊

品火鍋主打嘅系無菜單料理,由師傅每天決定食物新鮮程度再安排畀人客,份量足夠並且可以無限次Refill 海鮮盤方面,內里有 帝王蟹 ,天使紅蝦 ,刺身,魚片 ,活跳蝦 帝王蟹系絕對嘅主角,蟹肉味道夠新鮮,如果擔心怎樣煮和拆蟹谷,店員都系會主動幫忙嘅 肉類方面,沙朗牛雪花紋路超美,牛小排份量十足!食起嚟牛味濃郁!而且很有噍勁入口鮮甜! 以及還有許多其他美味新鮮食材~ 全部都系可以唔停再點嘅.

35000呎大倉庫 ,長期儲倉, 物流 , 本地拖櫃 , 拆櫃 , 船運 / 空運 物流倉 物流公倉
s商業 / 物流及倉儲sns group ltd

代客提取貨櫃,轉提單,拖貨櫃,拆貨櫃,中轉櫃,出入倉﹐長或短期存倉儲貨服務及加工服務(分揀貨物﹐包裝﹐換箱﹐貼標等),本地派送,貨物快遞至全國服務等一站式專業服務。
c商業 / 物流及倉儲cajas business services limited

物流倉,儲倉,展覧品存倉,貨物存倉,本地拖櫃,本地拆櫃

DSE同學們: 今天不肯行,明天便要走; 明天不肯走,後天便要跑; 後天不肯跑,大後天便要起飛了! 中六公開試迫在眉睫!!!中六未起飛的同學,怕追不了?還是已經停低了? 現在便是一個重生的機會!不論出身,只要你肯跟! 現在跟我一齊發力,成功定必指日可待! 請即到此連結報名:https://goo.gl/forms/kBMmZBGIc5nXjHvz1
d教學進修 / 補習dsecon_mathstar

主要銷售各類茶葉(柑普茶 , 迷你普洱泥茶 , 組合花茶......) 及 茶具(中或茶壺 , 茶杯 , 茶漏 , 玻璃花茶壺 .....)
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類