7項資訊

補習社頂讓令即使完全缺乏教育行業生意管理經驗的創業者也有便利及低風險的生意買賣入門途徑,補習社生意轉讓包含的資產有長年累積的教學材料及試卷資產頂手、更有原有任職的導師員工班底頂手,創業者做好市場推廣及內部管理,已經可以穩操勝券。
商業 / 生意頂讓香港創業Hong Kong Startup

日本自由行開關,加上政府「0+3」措施,令你好想去日本Shopping+浸溫泉呢...🇯🇵🇯🇵🇯🇵 咩話?你一句日文都唔識?唔緊要,本校日文初級班招生喇!🌟 日文初級班分基礎入門、社交問候、物件描繪三大部份,協助學員掌握基本日語發音,進而認識一些重要的日本單字以至簡單的常用對答句子。😀去旅行問路、問價錢都冇問題啦!🎌

導師乃專業港日演員,曾留學日本及於日本表演界工作多年,精通日語及日本文化,深明香港學生需要,透過特設的戲劇學日語課程,令學員能在輕鬆好玩的課程下學習外,亦能有效令學員於場景練習中記憶語言,即時活學活用 !
d教學進修 / 語言課程drama Japanese class

音樂學院碩士學士導師「專科專教」,收費便宜
h音樂 / 教學進修hinsmusiccentre

Sparkle Makeup新娘造型課程深入淺出,單對單重點教學無論剛學化妝定想進修既你都係一間理想既學校,個人化上堂時間適合生活忙碌既香港人, 本公司已成立多年擁有大量優勢,豐富客人資源,考試合格者有機會擁有大量工作機會,完成課程後,成績優異的學員都有機會成為 Sparkle Makeup專業化妝師團隊接洽工作, 適合想入行既家庭主婦,年輕男女。
s教學進修 / 美容化妝sparklemakeup

以廣東話授課,多年教學經驗,不論改善基礎、或是提高技巧,都有信心幫到你!
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類