在此刊登
搜尋 前堂
20項資訊

本人曾於Band 1英中就讀,2014年DSE考獲數學5**、M1 5**及BAFS 5*成績,同年9月開始入讀香港中文大學。即使同學既數學成績本來未如理想,我亦可保證同學係考試會有顯著進步,保證同學係DSE既時候有等級4以上,如果同學係一向都有數學底子既學生,我亦可以令同學更上一層樓。
J教學進修 / 補習Juno_Lee

 本人曾於Band 1 就讀,2012年DSE考獲數學5、M2 5及PHY 5成績,現在為香港中文大學三年級學生。我有兩年的私人補習和課堂授課經驗。即使同學既理科成績本來未如理想,我亦可保證同學係考試會有顯著進步,保證同學係DSE既時候有等級4以上,如果同學有好的數學底子既學生,我亦可以令同學更上一層樓。

本人曾於Band 1 就讀,2012年DSE考獲數學5、M2 5及PHY 5成績,現在為香港中文大學四年級學生。我有4年的私人補習和課堂授課經驗。即使同學既理科成績本來未如理想,我亦可保證同學係考試會有顯著進步,保證同學係DSE既時候有等級4以上,如果同學有好的數學底子既學生,我亦可以令同學更上一層樓。

本人曾於Band 1英中就讀,2014年DSE考獲數學5**、M1 5**及BAFS 5*成績,2014年9月開始入讀香港中文大學。誠補高中數學、M1以及BAFS。
J教學進修 / 補習Juno_Lee

本人曾於Band 1 就讀,2012年DSE考獲並獲得佳績, 經濟5*、世史5,現在為大學4年級學生。我有5年以上的私人補習和課堂授課經驗。作為過來人,本人會教授同學DSE適當的溫書策略, 即使同學既商科成績本來未如理想,我亦可保證同學係考試會有顯著進步,保證同學係DSE既時候有等級4以上,如果同學有好的底子既學生,我亦可以令同學更上一層樓。
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類