19項資訊

下星期係阿媽生日,聽日係好朋友生日,女朋友話生日想要靚蛋糕,做做下assignment隔離個個話好大壓力要食甜品解壓......相信大家都遇過唔少以上既情況。平時無留意開邊間蛋糕店或者cafe高質既話,突然要個蛋糕就要瘋狂search唔同舖頭既蛋糕款式同價錢,最後趕唔切就唯有死死氣咁去附近既聖安娜或者A1-Bakery買。買黎買去都係廣告個幾款,食都食到厭啦。有啲人可能會放工去Lady M 買佢地
M飲食 / 香港餐廳Marychansiushan

品牌Marchesa Notte 只著過一次,Size: US4,綴飾露肩領薄紗婚紗 這款露肩領口A字款婚紗的上身飾有蕾絲貼花細節。長裙以多層薄紗制成,打造出一款飄逸迷人的婚紗款式。 裙非常輕盈,適合 Pre wedding攝影 

~款式, 尺寸, 顏色可訂造~ NO MOQ
家居 / 鋁質、玻璃及不銹鋼德成模特兒衣架公司

Gel甲,必須提早預約,拆甲和指甲延長,最新美甲款式。
H美容 / 美甲Hey!Nail

黃師父承傳40多年經驗,少數從手鎚,鞋釘,藤絲木棉花,麻包,圓彈弓,開始入行,經歷不同年代,隨時代改變的梳化款式!宮廷梳化,餐椅,古典味嘅牆身,圍身板,舖布,各式夜總會,會所等等。 關於布藝,皮藝,富藝術性工序,匠心獨運!更勝一籌! 一張梳化椅從來都由內部開始處理,彈弓,橡筋帶,分隔布,乳膠,防磨棉等部分先修复好,
家居 / 室內設計及裝修黃師父翻新梳化54024141

由經驗美甲師主理,美甲師考獲國際全科美甲師文憑,持續進修;本公司採用美國/日本品牌,出名快靚正,歡迎您預約:)
美容 / 美甲Milkynail

2016全新日韓時裝新上市,以超低價批發,款式只限少量生產,超大呎碼特價批發由SZ:M~7L,批發價錢由$59元起

提供本地、海外運送服務,歡迎個人、情侶、學校團體訂製。
設計 / 時裝設計Mutantzero

自鴐租車以客為本,為不同類型的客人提供多款不同的汽車款式, 價錢大眾化,職員忠誠有禮。

《不想與同路人撞衫》我們是一間網絡時裝小店,每週精選來自韓國、日本的時裝,希望在連鎖店以外,提供不一樣的選擇。我們的產品100%由韓國及日本直送,絕不是淘寶貨。所以品質可靠。 新品天天更新上架,初春新品,更低至8折。 歡迎隨時進店逛逛尋找適合自己的風格。

domo更會彈性發展真皮皮鞋業務,增加產品類型。domo店更會因應市場對於鞋款以及皮鞋不斷需求,近年更開始發展零售市場,擴闊服務範疇,方便顧客前往購買鞋款。

防水床墊、防水座墊、易握筷子、防水護理圍裙、寬手柄杯、防滲漏內褲、口水肩、茶味漱口水、手術後護腹帶、開瓶器
長者 / 醫療設備及用品三扇香港有限公司

自設廠房,一站生產,專業印圖,設有多種印圖物料,例如:絲印、燙金、厚板油墨、水印、金粉、切割、植絨、發泡、燙石、毛絨、鐳射打印以及燙畫等效果和技術。服務誠實可靠, 起貨快捷、交貨準時,一件起印,生產靈活彈性,歡迎來圖訂造。
S設計 / 時裝設計Sunrise T Shirt

專業印T恤, Cap帽, 鼠標墊, 水杯, 水壺, 徽章, 水晶, 拼圖, 手機殼, 石板畫及其他定制紀念禮品 | 歡迎來圖訂造, 或可使用我們的專業設計 | 大陸價錢, 香港質量 | 網站下單, 門市取貨 | 交貨準時 | 一件起印 | 淨色Tee恤 HK$88起 | 水杯 HK$68起 | 水壺 HK$68起 | 鼠標墊 HK$68起 | 手機殼 HK$68起

團體制服訂制,本公司專營制服包(班衫,camp tee,品牌設計tee-,公司制服,廣告制服等…),其他種類包括(帽,啦啦隊衫,環保袋,沙灘褲等…)訂購數量不限!!

立信汽車以客為本,為不同類型的客人提供多款不同的汽車款式,價錢大眾化,職員忠誠有禮。 本公司提供快捷方便的登記程序,日租24小時$670起,連租一星期$380起,即日登記即日取車,車新款多,不限牌齡,迎合新牌的您。有意請電 95557658 李生 http://www.lapshunco.com 深水埗福榮街2E號地下 租車服務 親身攜帶車牌,身份証,最近3個月內的住址証明*,前往本公司辦理,只

車輛定時維修保養,每日專人全車消毒,為持優質服務態度。2.新牌免費提供P字服務。3.特設電話提早預留車輛試用服務。
結婚 / 花車立仔
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類