1. 88DB
  2. 結婚
  3. 婚戒鑽飾

Hontoken提供金器出租、龍鳳鐲出租、嫁囍金飾等服務

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2012-04-26 刊登者: HontoKen
詳情內容

Hontoken


本公司專營足金金器租借服務並代客人訂造珠寶手飾服務,現時金價高企,買一對睇得上眼的龍鳳鐲都要幾萬蚊,但婚禮前又有很多錢要花,所以有些人都選擇唔買,或者租借一些仿金的飾物,但這些飾物價錢亦不便宜,由一百多-幾百不等。


而且不是價錢問題而是給一些親朋戚友睇穿就唔好啦,但結婚這些重要時刻,一生人只得一次,一定會力求完美、做到最好的。

現在只要付出500蚊就有一對兩半以上的龍鳳鐲啦,加多幾百蚊還有多條龍鳳頸鍊(租借三日兩夜),咁結婚當日又唔怕被人睇穿又唔會兩手空空啦,影相都大方得睇些啦。


本公司更榮獲電台、多份報章雜誌、兩大電視台採訪,絕對是信心之選。

有興趣的準新人歡迎前來本店或至電、e-mail給我們查詢。

地址:九龍尖沙咀漆咸道南87-105號百利商場2樓77號鋪(由地下上兩層扶手電梯)

營業時間:星期一至星期日 1:00 - 8:00

電話:3691 8782

傳真:3691 8783

電郵:[email protected]

網址:http://www.hontoken.com/

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Wedding/Wedding-ring-jewelry/ad-5084510/