1. 88DB
  2. 結婚
  3. 香港婚紗攝影

影輯結婚相

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2017-09-06 刊登者: tasty-photo
詳情內容

響香港地買樓已經好難,生活亦都覺得好緊,想結婚?就連影輯結婚相的隨時要你幾萬蚊,點結婚?作為過來人,我們深切明白你的苦惱,所以我們推出了超抵的本地婚紗攝影套餐,價錢就可以登入睇吓我地嘅價目表
 
點解我地可以做到咁平?並唔係因為將貨就價交啲行貨,而係因為我哋為你節省一啲不必要嘅支出,例如一般嘅婚紗攝影公司,佢哋嘅套餐通常都會包括埋油畫,相簿,畫框等等,而我地就係選擇性提供。

當然,如果妳係希望我地幫你整埋以上嘅東西,我哋都好樂意幫妳,亦會訂出最抵嘅價錢;但重點係,我哋唔會將太多嘅野作綑綁式銷售。

我哋會將所有收費限於攝影師,化妝師,服裝以及場地呢幾種基本必要支出上面,從而定出一個最抵最抵嘅套餐俾你。

質素方面,各位未來太太們可以放心,因為我們只有一個專屬攝影師,而佢「唔係」專門拍婚紗的。佢係專拍廣告人像、商業攝影嘅專業攝影師,擁有大量拍攝經驗及用光技巧。我哋網站上所有相片均來自同一位攝影師之手,不假外求,水準穩定。

有興趣可以登入網站,或直接聯絡9228-6684

 

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Wedding/Hong-Kong-Pre-Wedding/ad-5475298/