1. 88DB
  2. 運動及健身
  3. 健身

私人健身指導

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2016-06-21 刊登者: DicKens 已驗證
詳情內容

大家好,我係DicKens!! 一位菜鳥rookie私人健身指導。

No Pain, No Gain

我從來唔相信減肥,瘦身,增肌,係有咩速成法。就算真係有,都其實須要藥物同奶粉幫助。我認為健身最重要係做得健康,如果為左減肥,瘦身,增肌,令到自身受到副作用傷害,健身又有何意思呢?我認為做健身,最重要係天然,由淺做起,慢慢打好根基,防止反彈效果出現。

作為一位私人健身指導,我唔單止係教導唔同exercise methods, 仲係要從旁鼓勵同motivate,因為一開始健身對新手黎講係好辛苦,但係要達到減肥,瘦身,增肌效果,係須要堅持,唔好放棄。

我自己有一個YouTube channel: Dic Kens (中間一定要有space),我會不時放d Workout Tutorial上去,大家可以上去望下!

如果大家真係有興趣,而且係有決心去減肥,瘦身,增肌,可以不妨whatsapp我DicKens, tel: 62521718,一齊討論下個planning定d details。

 

Hope to hear from you all, I am DicKens!

 

 

相片
影片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Sport-Fitness/Gym/ad-5473023/