1. 88DB
  2. 寵物
  3. 寵物訓練

單對單形式教授教狗,主要以教人為主,絕不打狗,課程內容不限,實事實幹,絕不花巧!

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2010-02-01 刊登者: www.coolbyfans.net
詳情內容

http://s24.photobucket.com/albums/c6/cat12345_hk_1999/?action=view&current=20080614053.flv

敬請注意: 以上短片之幼犬只有10星期大,只教第3次就已經學到SIT, DOWN, STAND, LEAVE等動作.

任教導師曾當政府舉辦的訓犬課程導師及接受過多個雜誌及電視傳媒訪問及表演!

本課程導師會以單對單形式教授,主要以教人為主,絕不打狗,課程內容不限,實事實幹,絕不花巧!


(家庭式教育,花式表演,服從訓練,行為糾正,警衛犬訓練均可)


$5200/8堂 共12小時 $2900/4堂,以上課程不另收車資,離島區除外!!!


 

如欲查詢各項表演收費,請來電查詢!

如有查詢E-mail:[email protected] 或 致電:31710692 / 60329561


training的原意!

可能好多人都已經忘記左training的原意,training實際上係為左令狗狗們可以融入家庭,幫助工作同希望令佢地既遺棄率減低,係外國一直如是!

而現在大家已經忘記左呢d最重要既信息,而變左只會訓練動作,重申一次狗並唔係機械,佢地有思想有生命就等同於人類一樣同樣要學習社交,生活規律等!

如認識我本人既都知我好討厭只係叫我教狗做動作既主人,反之我會喜歡見到狗同主人之間有溝通有交流!其實有一些動作根本冇用的只係show off,不過如果與狗狗之間有左交流之後先再教一些show off既動作亦未嘗唔係一件好事,因為主人是狗的原動力,當狗同主人一齊去接受新挑戰時亦都係大家之間的關係既一個新階段,當然呢d都會係日後既美好回憶.但如果連最基本既溝通同明白都未做到仲講咩動作!?

反問各位如果有一隻明白你,乖巧,善解人意但唔識做動作既狗 同 一隻咩動作都識做可以比你show off,但係冇交流冇溝通係屋企仲會四圍破壞既狗你會點選擇!

如有一隻明白你,乖巧,善解人意既狗,你還會狠心遺棄他嗎?

所有問題大家心裡回應吧,相信各位心中都已有答案!

不過當然我都明白香港而家仲有這個理念的trainer/主人的確少之又少,所以大家遺忘了這個信息都不足為奇,所以希望各位睇完這篇文章後會有重拾此信息!


聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Pet/Training/ad-132374/