1. 88DB
  2. 寵物
  3. 寵物領養

不要被騙!可憐病重查理斯狗仔 購買後不足一個月已經離世!

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2012-12-11 刊登者: HiND
詳情內容

本人在某個網站內買了一隻三個月大的查理斯狗仔,但不足一個月狗仔已經離世....
買左狗仔一共27日,但狗仔有24日係喺醫院吊鹽水、聞氣 及其他治療,醫療費用超過一萬三!但狗仔最後都因為病得太嚴重,所有藥物都試過冇效…離開左人世。
狗仔死因是:因狗房咳而引致嚴重肺炎。



由買返黎第2日已經帶去俾醫生檢查,
醫生幫佢照左x-ray指牠肺部運作功能只得40%,因為肺部積左好多痰,所以令到佢嘅呼吸系統有嚴重問題。
而醫生亦講明狗房咳一定係由狗隻傳播,而且狗仔情況咁差,一定係買之前已經有病。
(本人屋企之前從未養過狗隻,所以一定唔會係喺屋企染病。)


網上睇到篇野話賣呢隻查理斯狗仔已經白底黑字打左“保証健康”、“100天健康保障”、“肥嘟嘟,活潑,健康,可愛”
當日去睇呢隻狗時,賣方再次表明:狗隻完全健康亦做左全身檢查,完全無問題!仲話如果有問題醫生都唔會幫牠打第2針啦。

但買左當晚嗰隻查理斯小狗已經有咳嘅跡象,
所以我致電賣家,佢答我:可能係宜家轉天氣,係氣温問題,而且佢呢種外國狗唔慣香港天氣,係正常既~唔洗睇醫生都得。

之後我唔放心,自己再約醫生幫狗仔全身檢查,照x-ray,驗狗瘟,驗痰。
x-ray結果報告出來指牠的肺部有80%都是白色曚曚查查的!
問醫生係咩黎,醫生話呢啲白色曚曚查查既都係痰,
而且驗痰既化驗報告顯示狗仔患有狗房咳,並且引致嚴重肺炎!!

然後我再問賣家,賣家竟然答覆我:「係你屋企空氣問題咋掛!如果有問題,之前醫生都唔會幫佢打第二針啦!」我同賣家講:狗仔驗到有狗房咳,而且係由狗隻傳播而染病,而且病毒已經喺體內已經一段時間。
賣方死口唔認...堅持話自己D狗無問題!!!



呢個一男一女,會員名:BABYBUPPY ,電話:61848701,而賣家已在金魚街開左間狗鋪,同時在網上寫甚麼甚麼保証健康,甚麼100天健康保障,甚麼活潑,健康,可愛.....全是欺騙!!!
大家要小心網上一對男女,佢哋喺太子,旺角約你睇狗。

當你購買狗隻後,佢哋會再搵其他人去sale一大堆狗嘅用品同食品俾你地!


雖然今日我PO左出黎佢可能會有所改變佢既運作模式,
亦可能會用其他字眼代替,甚至DEL我既POST,
但我都想大家小心!!
 

請大家小心!
唔想再有其他人被呢啲人欺騙!!
亦唔想見到眞正愛小動物既人再一次傷心!

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Pet/Adoption/ad-5234604/