1. 88DB
  2. 音樂
  3. 器材買賣

想學琴又唔想買昂貴的鋼琴?

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2012-05-14 刊登者: Orla HK
價格資訊
HK$8620
詳情內容
  •  想學琴又唔想買昂貴的鋼琴?
  •  想要一部可提高學琴興趣的琴? 
     想半夜三更也能練琴而不會被投訴?
  •  屋企地方太細,放不下一部鋼琴?
  •  小朋友指力不夠,彈鋼琴時感到吃力,以致練壞手勢, 甚至失去學琴興趣?
  •  年年要 tune 琴, 好貴... 好煩... ?  


    不如來試下:

來自意大利的Orla-Bitte Biano 數碼琴吧!!

 Orla-Bitte Biano 數碼琴.... 全新空運到港!!

 * 觸感勁似鋼琴,完全可當鋼琴來練習!
 * 可以插兩個 headphone, 隨時想練琴或學琴也可以!   

 * 最少有九種樂器聲音、四種混音效果可供選擇,擺脫傳統鋼琴的單一聲調,豐富了音樂感之餘,絕對會增加學習興趣! 客戶更可選擇其他型號, 如 CDP-45 或 Ensemble, 功能更多更好玩!

 * 尺寸只有: CDP-10 為138 (寬) x 48 (厚) x 84 (高), Ensemble 尺寸更小, 只有 133 (寬) x 35 (厚) x 84 (高), 更可慳地方!

 * 鍵盤有三種敏感度可供選擇, 如果小朋友指力不夠,可先調較到 "Soft", 待他們練好了手形及姿勢後再逐步調較鍵盤敏感度到 "hard",可令學習過程更輕鬆, 同時也可避免他們練壞手勢!

 * 售價只是 $8,620起,比鋼琴便宜之餘,仲可以慳返每年過千元的鋼琴調音錢;加上歐洲慳電型的內部設計,耗電量極低,長遠來計一定有著數!

 

想體驗一下意大利製造的不平凡數碼琴或者有興趣了解更多?

歡迎致電體驗熱線 26629368 查詢及預約

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Music/Buy-Sell/ad-5112887/