1. 88DB
  2. 教學進修
  3. 語言課程

MyTriTutor.com - is the best platform for matching tutors and students 是導師和學生配對的最佳平台

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2017-02-08 刊登者: Mytritutor
詳情內容

為您配對 上門私人補習 #外語導師 #外籍英語 #專科補習 #全科功課輔導

 

好消息!!

 

唔使錢有專人幫您搵私人補習導師,仲有超市禮卷送...?? 邊度有咁著數??

 

無論是全科功補、或是外語導師....我們都會在一星期內提供多個導師以供選擇!

 

現只要透過mytritutor成功找到配業上門導師,即享$100超市禮卷,介紹朋友成功得到配對..您也有$50的超市禮卷!

 

嘩!幫到人又有幫到自己..快d睇下啦!

 

登入www.mytritutor.com或者whatsapp 6888 2975 留低以下資料俾我地就可以啦!

 

姓名:

聯絡:

學生資料:性別、級別、就讀學校

補習內容:全科/外籍英語/普通話

補習地區:

理想補習時間:(例:逢星期一至五 3pm-7pm內任何2小時;及星期六9am-12pm內任何2小時)

每小時費用預算:(例:120-150/小時)

 

如您是介紹人,可直接聯絡我們有關兌現禮卷事項!

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Lesson-Instruction/Language/ad-5497575/