1. 88DB
  2. 消閒及娛樂
  3. 派對場地

改善溝通技巧, 身體語言, 提升與異性相處和交友能力課程

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2013-08-27 刊登者: ilifehk
價格資訊
HK$150
詳情內容

近年來太多人喜歡用短訊溝通, 當面對面與人相處的時候, 往往不知如何開口。

為您改善和增加結交朋友異性的能力, 不再單獨一人。

本課程並非傳統理論課程, 除在課室講解之外, 更有機會在戶外進行, 及導師與學員之間的分享。


您可曾試過以下情況:
- 怕說錯話而得罪對方, 還是低下頭裝作看不見算了。
- 與對方不是很熟識, 如果我向他打招乎後, 對方不理睬我, 那我不是很無面。
- 我平日態度嚴肅, 放工後要我與同事們一起happy hour, 雖然我很想盡興, 但與平時的我性格相差太遠了, 令我很監介很不自在。

- 我很想約她/他去街, 但如何開口好呢? 不知對方會否反感, 還是算吧, 隨緣啦。

點解廿幾歲的我, 看上去就像三四十咁架, 怎辦, 我還是單身!

- 我好想好想拍拖, 朋友們都結婚了, 已經四十多的我怎辦?

- 自知樣貌平庸, 學歷又唔好, 收入又得幾千蚊, 怕且我都唔會識到女朋友/男朋友。

- 自問樣貌不錯, 點解身邊咁多醜女醜男都搵到咁好既另一半, 呢個世界真係唔公平!

- 唔通要結識異性, 真係要咁假咁虛偽! 我接受唔到囉。

- 雖然很愛她/他, 但吵架後等了一個星期, 她/他還是一個電話一個whatsapp也沒有, 我怎樣也不會先讓步!

- 初相識時, 與拍拖後/結婚後簡直兩個人, 好難頂, 同佢出街真係覺得好羞, 直接講又唔知點開口, 唔同佢講佢又只會越黎越過份, 點算!!


上課地點: 旺角
日期: $600/4堂
時間: 星期三7pm-9pm 或 星期六3pm-5pm 或 星期六 6pm-8pm
聯絡方式: [email protected]
每次上課人數: 約10人

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Leisure-Entertainment/Party-Room/ad-5256398/