1. 88DB
  2. 消閒及娛樂
  3. 好去處

不論〝冧女〞, 〝求婚〞, 〝週年紀念〞甚至〝三五成群小聚〞都是理想選擇!!

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2016-10-01 刊登者: Snap Rainbow
詳情內容

現在香港地百物騰貴, 兩口子想拍下拖,靜靜地睇場戲食下飯, 閒閒地六,七百蚊落樓, 仲要同人迫, 排隊等位冇咗粒幾鐘, 個女仔體貼, 唔發老脾, 做男仔既, 都等到冇癮啦!

Snap Rainbow自拍+party 有見及此, 誠意獻上”3小時甜蜜相聚”計劃, 只需$500便可於本店包場3小時享受兩人共聚而冇人騷擾的甜蜜空間, 本店亦會為你籌謀場地設備, 讓你們在這3小時之內完全享受兩人與世隔絕的時光。

本計劃希望能為你地閒暇節目多添選擇, 不論〝冧女〞, 〝求婚〞, 〝週年紀念〞甚至〝三五成群小聚〞都是理想選擇!!

本計劃只需5人以下(不包括自拍服務)

”3小時甜蜜相聚”計劃包括以下設施及服務:

投影機

銀幕及音響設備

枱櫈, 梳化

餐具

各遊戲設備(e.g. WiiU…)

 

P.S. 本店配置自拍系統, 只需每位另加$30, 便可享有一小時的自拍服務!!

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Leisure-Entertainment/Attraction/ad-5487856/