1. 88DB
  2. 買賣及批發
  3. 孕婦及嬰兒- 孕婦服飾

小朋友急?唔使搵廁所,好方便架!坐廁 坐便器(有圖)

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2009-04-22 刊登者: shop108
價格資訊
HK$45
詳情內容




[table][/table]

旅行坐廁

  同小朋友出街時要四圍搵廁所真係好唔方便,有廁所又要排隊,排得隊黎分分鐘瀨左,依家有左旅行坐廁就唔使煩喇!只要搵一個唔係好當眼既地方就可以比佢大小便都得喇!完事後就搵垃圾桶掉左個膠袋就OK喇!好方便架,現想推介比各位爸爸媽媽,包裝(一個廁板及2個膠袋)用完可自行配用其他背心膠袋,6-7歲小朋友都ok,係街度買要$80蚊,而家係半價,攜帶方便,Size可放入公事包。可接合,接合後4.5CM高 X 20CM長 X 20CM闊,打開後10CM高,粉紅、黃同綠色。

$45一個
送貨方式:郵寄
平郵$4.4一件+$1.2郵寄証明(有需要時出示)平郵風險由買家付責,不便之處敬請原諒。
掛號只要另加$13。
以上收運費是由郵局收取。

以上費用買家支付


歡迎訂貨



依隻粉紅色已經唔出喇! 依家全部淨色   









個坐廁腳要襟落去聽到拍一聲,姐你已經鎖家左個位,如果唔鎖到呢,你個小朋友一坐~~~~就會跌親喇!






      

衛生巾作用係吸尿,如果個膠貨穿左,你又唔知既就唔會怕啦!

如果唔係,你地就會~~~~~~~~~~~~一腳都係喇!


包裝不包括衛生巾架!
      


由於先前有d媽媽訂左,但又唔覆我,所以下星期一後我會比左現在要既媽咪先,訂貨注意:貨到後通知,一星期內唔回覆,就唔會再留喇!不便之處敬請原諒!

有意請電郵到[email protected] 查詢或訂購
相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Buy-Sell/Baby-Maternity-Maternity-Clothing/ad-1194817/