PrinterStudio.com.hk 提供網上 DIY 客製化禮品訂製服務。可供客製化的產品包羅萬有,你可印製自家設計的卡牌、砌圖、賀卡、T恤、運動衫、手提袋、環保袋、帆布袋、筆袋、手提電腦保護套、相機帶、鎖匙扣、頸鏈、吊墜、滑鼠墊、枕袋、水樽等等。網站提供操作簡單的 DIY 設計工具,讓你自由設計獨一無二的個人化禮品。即訂即印,一件起訂。
商業 / 印刷PrinterStudio.com.hk

於西九龍中心5樓扶手梯直入ge吉鋪, 間隔方正 set場超容易,仲有大玻璃門,合適唔同生意。 店鋪大小約60呎。 10月頭交吉。 如果在10月5日前落訂,有現金大減免 平日多學生,合適做散紙包,斜咩袋,耳環,公仔,文具等靚妹小飾物。 網店,美容化妝,美甲,時裝,都可以! 低成本創意首選,歡迎合份創業做老細,趁低谷入位! 都歡迎大專畢業同學為自己儲備更多經驗。 租金:$7000/月(可商
c商業 / 生意頂讓cindylam

想用一年的時間賺到5年的工資,又受到眾人的尊重,又可以學到人生必修的學問,認識更多有質素的人。

菲林 禮物 紀念品 相冊 Gift 80元起
商業 / 文儀及精品BM Film 菲林 禮物 紀念品
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類