1. 88DB
  2. 商業
  3. 創業加盟

網上搵錢真係work

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2011-03-25 刊登者: aabb
詳情內容

很好的工作,好多人嘗試過,係有錢既,係work既!

花小小時間上網註冊,就有錢收。

真系可以賺錢嫁!!

放心唔係病毒網,


http://www.sendmoreinfo.com/ID/3170876

有人send個網來說可以搵錢,咪試下囉,還掂個網又唔洗要你

o既身分證number,又唔洗收會員費,

淨係要個地址就可以有錢賺,咪申請做會員囉~ 反正又唔會蝕底o既,佢冇可能上門搵你架嘛。

足足等左我一個月,乜鬼匯款單呀?連影都冇隻! 但係到左第二個月,突然...

有張匯款單寄左黎,唔睇就話,一睇就真係嚇死! 9百幾美金?折返做港紙咪有成6千3!

半信半疑,就走左去銀行,交左小小手續費,就真係俾我拎到6千3蚊!

宣傳越多,賺o既錢就越多!

你唔信?覺得冇可能?

咁你就冇左一個賺大錢的機會喇,但係唔好唔記得古語有雲"寧可信其有,不可信其無!"

我保證大家唔會有任何損失===> http://www.sendmoreinfo.com/ID/3170876反正又唔會蝕底,試下無妨!

*********加入方法*********(好容易!)

sign up步驟:

1)link上-->http://www.sendmoreinfo.com/ID/3170876

2)見唔見到右上角有個"sign up now"o既公仔,點佢入去!!

3)入到去就填得喇!!

**記住!係要用英文填!!

Email---->即係自己用開o既email la

First------>即係你個姓(例:你姓陳就:Chan)

Last------->即你個名(例:你叫陳文文就:Man Man)

MI--------->唔洗填

Add1------>即係你地址!!(要填清楚啊!!如果唔係就收唔到錢架喇!!同埋只可以50字)

Add2------->無就唔洗!

City--------->HONG KONG

State--------->唔洗理

Zip----------->000-000

Country----->China

Day Phone-->括弧打(852)(呢個亂打都OK,佢地唔會打俾我地o既~!)

之後Personal Info

Gender------->男就male,女就female

Marital-------->single(單身),married(已婚),divorced(離婚)

Birth Year---->出身年份(例:1984)

Children------->如果無小朋友就None,有就Yes

其他Occupation,Number of Employees,Income等等,就自己填喇!

所有都填好曬~~~就按submit info

之後佢地就會send一封email俾你~~~你去check就得架喇!!

**宣傳手法:

係要幫呢個網去宣傳其他論壇
就係好似我上面咁樣打,
記住,你申請個時住址一定要冇錯,唔係就收唔到錢嫁啦!
仲要你不停留意個email,佢會send個email俾你,你就入去睇
佢會自動幾日出一次糧。達到支付金額後,登入帳號,進入Payment,就能囉錢了


http://www.sendmoreinfo.com/ID//3170876最後果組

數字3170876改為你o既ID number,
收左個e-mail 入面有個網系確認既`
你入左去個網再禁1個系左上角既
Forget your ID or Password?
禁左入去就打你系e-mail.
佢就會sd左你既id同pw比你!
你再入番果個網`
登入..就會有你自己ac既網頁`
你就宣傳自己果個網頁! =]


記住,一定要將 3170876改成自己的ID number,然後將以上的內容複製到各個網站的留言板上,

如果唔係,你就係幫緊我宣傳,而賺錢o既人係我唔係你架喇!!

頭個30日係冇得check paid email,只好係咁推薦人加入來增加收入~之後check email~多勞多得!

聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Business/Business-Start-Up-Aliance/ad-3362711/