1. 88DB
  2. 親子
  3. 孕婦及嬰兒用品

潮爆激型BB揹帶

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2010-11-04 刊登者: 潮爆激型BB揹帶
詳情內容


電郵: [email protected]
聯系電話:2302 1511
聯系人:Apple

仔仔開始成日扭計要出街,但係推住架BB車又唔方便,最好就係有條揹帶揹住仔仔係身,我自己就覺得一條好的揹帶,最緊要係揹得舒服,同埋要安全,唔好揹揹下跌左仔仔落地啦,以下呢幾個牌子的質素都唔錯架!

sleepwrap無扣布揹帶,有唔同的顏色俾潮媽揀,one size,唔會因為仔仔大個左就要換。sleepwrap無扣的設計,唔會整痛潮媽或者寶寶,設計商仲話可以用佢揹住仔仔逗佢睡添=]一物幾用咁勁?!買黎試下先~ (和孩天地 有售)

ANONE X型減壓揹帶,其X形設計可以幫潮媽減輕背部壓力,等潮媽唔使揹得咁辛苦。仲有,X形背部揹帶中間仲有彈性設計,可以俾到潮媽同BB有足夠的空間移動。
ANONE X型減壓揹帶有多種新穎款式,令揹帶變成fashion的一種帶出街。 (和孩天地 有售)

HOW TO USE

Slinglings 係美國牌子,主要係將BB打側揹係前面的揹帶,呢種揹法可以令一d心情煩躁的BB得到安撫,亦都可以令BB容易呼吸。即使有d潮媽比較好動,Slinglings揹帶都可以減低潮媽係活動時郁到個BB。


LASCAL M1 CARRIER係運動型揹帶,其透氣布料令潮媽同BB唔會覺得焗,就算揹耐,BB個屁股都唔會出晒汗la~
另外,係BB的頸部、手腳等位置,都有柔軟同防菌的護墊,咁BB就唔會敏感啦!XD (電話: 2302 1511)


相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Baby-Maternity/Buy-Sell/ad-2852990/