想搵番松鼠囡囡, 只係想幫我個寶貝仔仔留個後, 絕對唔係繁殖商唔會拎去賣的! 如果可以可以先出黎比狗狗見面^^ (我仔仔BB果陣都好CUTE架)

小型迷你松鼠狗囡囡想搵男朋友仔 八個月大 生完一胎即刻絕育 留後 自留 同狗狗主人share baby 💕 有意請send狗狗相同聯絡👇🏻 https://api.whatsapp.com/send?phone=85295436333&text=幫狗狗留後
s寵物 / 寵物配種sueypeach

1歲小男生希望在絕育前找個小女友留後 要求疫苗驅蟲有定期做 狗狗身體健康 繁殖場免問
S寵物 / 寵物配種Simppson

可付HK$10000 領養費,要見有父母及健康。領養後可以再约相見!會俾—个温暖的家给他. (本人有養狗的經驗) pay HK $ 10000 for adopt, After adoption, you can meet again! Can give the dog a warm home. (I have experience in raising dogs)

黑色 男貴婦 搵女朋友 細身 配種成功後要帶一隻回家 想絕育前幫狗狗留後 狗狗資料: 2歲 男 細身
e寵物 / 寵物配種eva3282003

配種成功後要帶一隻回家 想絕育前幫狗狗留後 狗狗資料:1歲1個月 男 細身

自家繁殖貴婦狗BB領養
h寵物 / 寵物配種hungwaiki760

1歲8個月大,聰明有性格,任抱,愛狗狗
p寵物 / 寵物配種pattytsang2003

在柯基發情之前就選擇好伴侶,並讓他們一起出去玩幾次,互相熟悉;如果母犬對配偶不滿會拳打脚踢,所以要提前找好配偶;柯基配種時最好選在早晨,並保持空腹,配種之前排空大小便。注意:也不可天天見面會失去新鮮感。 柯基第一次發情就不要配種了,等第二次了再配種,配種時最好選擇兩隻狗狗都熟悉的地方,因為陌生的環境會讓狗狗緊張,而不願配種;配種當天,先讓柯基放鬆心情,再放配偶出來。注意:配種時的環境比較重要,要選
p寵物 / 寵物配種panglucas2428

優良血統,保證健康,所有狗隻經過嚴格挑選,拒絕近親繁殖,保證100%純種,終身回答狗狗各種問題,100%註冊獸醫針卡,良好健康保證!

優良血統,保證健康,所有狗隻經過嚴格挑選,拒絕近親繁殖,保證100%純種,終身回答狗狗各種問題,100%註冊獸醫針卡,良好健康保證!

純種玩具貴婦狗想留後代
w寵物 / 寵物配種wingtung

5歲POODLE仔仔搵女朋友/配種,如有BB可以留一隻或更多。
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類