本課程普通話授課,通過揉、捏、拍、按、壓....的黏土創作過程,讓小朋友透過耳聽、眼看、手作訓練記憶力和集中力,加強對色彩的認識和型體的塑造,開拓無限想像的空間。 課程加插有趣的普通話冷知識,即可學到學校以外的知識,又可增強語文能力,更可親手制作可愛的小玩意。神奇好玩如同變魔術,實現自我成就感和滿足感,是一個一舉多得的課程。

StemByStep舉行聖誕編程三日營,上課地點在銅鑼灣,Like&Share即減$100

多年教水經驗,教授小朋友或大人,一對一教水,時間地點自由組合,歡迎試堂,即聯絡62974848

「開學StartLearningHK」網上教學平台現已推出不同教學材料包,俾小朋友喺屋企都可以享受上興趣班嘅樂趣! 每份教材包已附上教學影片,小朋友除咗可以發揮自己創意之餘,仲可以跟隨影片完成唔同作品!而家購買教材包,仲會送出「開心暑假夏令營」嘅其中2堂Zoom線上課堂,小朋友有任何唔明白都可以問老師,如完成8堂線上課程,更會獲頒電子証書乙張!
s教學進修 / 兒童興趣班startlearninghk

本中心誠邀各大補習中心、音樂中心或機構合辦本中心之課程, 包括: 韓國機械人程式、電腦編程、寫Apps、寫網頁及科學創作等等!

有多年明校中小學教寫作經驗,文學雙年奬作家,親授寫作心得
教學進修 / 兒童興趣班周淑屏 恩言教育工作室

招募導師—自由訂價,義工導師都可參與。私人服務者,可提供服務內容與價錢,平台設有預約系統,PAYPAL預約服務,一切免費
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類